Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
TECHNIK SERWISU
Firma: EXORIGO SP. Z O. O. miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
wsparcie techniczne dla pracowników największych firm z branży retail,
rozwiązywanie problemów z obszaru oprogramowania, sprzętu, systemów fiskalnych i płatności bezgotówkowych,
rejestrowanie zgłoszeń w systemie i ich klasyfikacja według stopnia ważności,
utrzymywanie wysokiej jakość obsługi,
systematyczne poszerzanie zakresu wiedzy,
Wymagania:
doświadczenie w zakresie obsługi *terminali kart płatniczych*
znajomość procedur związanych z *systemami płatności bezgotówkowych*,
dobra znajomość *systemów MS Windows, DOS i pakietu MS Office*,
podstawowa *wiedza o sieciach komputerowych*,
umiejętność konfiguracji i instalacji sprzętu komputerowego,
wykształcenie min. średnie, mile widziani studenci ostatnich lat studiów informatycznych lub pokrewnych,
wysoka kultura osobista,
umiejętność pracy w zespole,
komunikatywna znajomość języka angielskiego,
gotowość do pracy w systemie zmianowym,
silna motywacja do pracy i pozyskiwania nowej wiedzy technicznej,
Mile widziane:
doświadczenie w obsłudze użytkowników,
certyfikaty i szkolenia z zakresu sprzętu i systemów operacyjnych,
wiedza w zakresie funkcjonowania systemów fiskalnych,
*prawo jazdy kat. B*
Oferujemy:
umowa o pracę po trzech miesiącach okresu próbnego,
wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników,
praca w otoczeniu wysoko wykwalifikowanych specjalistów IT,
możliwość rozwoju zawodowego,
przyjazna atmosfera pracy,
stabilna praca w dynamicznej firmie,
rekrutacja@exorigo.pl
Data dodania: 24-11-2010
Wyświetleń: 1116
Wyświetleń: 1116