Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista
Firma: Komenda Stołeczna Policji w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 109753
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa,
- Praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- Praca przy oświetleniu mieszanym,
- Budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych,
- Brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Przyjmuje, rejestruje, przechowuje, przekazuje i przesyła dokumenty jawne w wydziale,
- Prowadzi rejestry wszczętych spraw i dochodzeń w Elektronicznym Rejestrze Czynności Dochodzeniowo-Śledczych, czynności sprawdzających i odmów wszczęcia postępowania przygotowawczego,
- Kompletuje i przedkłada dokumenty oraz korespondencję do dekretacji kierownictwu wydziału,
- Weryfikuje poprawność wypełnionych przez funkcjonariuszy wydziału formularzy rejestracyjnych Krajowego Systemu Informacji Policji (KSIP),
- Przyjmuje i kompletuje akta spraw ostatecznie zakończonych w wydziale,
- Uczestniczy w komisjach dokonujących rozliczenia funkcjonariuszy i pracowników wydziału przenoszonych do innych jednostek/komórek organizacyjnych lub zwalnianych z Policji,
- Sporządza wykazy spraw niezakończonych przez policjantów i pracowników wydziału,
- Wprowadza do Systemu Wspomagania Obsługi Policji (SWOP) dokumentację dot. czasu pracy policjantów i pracowników wydziału oraz prowadzi ewidencję czasu służby policjantów wydziału,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego : powyżej 1 roku w pracy biurowej
- Znajomość aktów wykonawczych do ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach: 1) w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; 2) jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji
- Umiejętności: obsługa urządzeń biurowych, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
- Komunikatywność,
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie w zakresie obsługi kancelaryjnej
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Praca Warszawa
Praca Radom
Praca Płock
Praca Specjalista
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Data dodania: 04-11-2022
Wyświetleń: 87
Wyświetleń: 87