kandydatów
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych
Firma: Accenture Sp. z o. o. miejsce pracy: Warszawa
Accenture jest globalną firmą, świadczącą profesjonalne usługi w zakresie technologii cyfrowych, chmury obliczeniowej i bezpieczeństwa. Dzięki szerokiemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy naszych ekspertów z ponad 40 branż oferujemy usługi w obszarach: Strategy & Consulting, Interactive, Technology i Operations przy wykorzystaniu największej na świecie sieci centrów zaawansowanych technologii i inteligentnych operacji. Zatrudniamy
624 000 pracowników, którzy w codziennej pracy wykorzystują potencjał nowych technologii i ludzkiej kreatywności, świadcząc usługi dla Klientów w ponad 120 krajach. Accenture wykorzystuje innowacje do tworzenia wartości i wspólnego sukcesu dla klientów, partnerów i społeczności. W Polsce biura Accenture mieszczą się w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu oraz Katowicach. Pracuje w nich ponad 7 600 pracowników. Odwiedź naszą stronę i dowiedz się więcej: www.accenture.com.
Jesteś specjalistą ds. Obsługi Klienta ? Posiadasz doświadczenie w procesie likwidacji szkód komunikacyjnych ? Zapraszamy Cię do pracy w dynamicznej rozwijającej się firmie z branży usług likwidacji szkód komunikacyjnych.
- Będziesz odpowiedzialny za kontakt z Klientami i Warsztatami
- Będziesz prowadził rozmowy i negocjacje z partnerami biznesowymi
- Będziesz rozwiązywał wątpliwości Klientów i uzyskiwał wymagane informacje
- Prowadzenie treningów dla Contact Centre i monitorowanie pracy zewnętrznych konsultantów
- Doświadczenie w Contact Center mile widziane
- Indywidualne podejście do każdego z Partnerów
- Wiedza i/lub doświadczenie w likwidacji szkód komunikacyjnych
- Komunikatywność, zaangażowanie i otwartość w działaniu
- Ambicja i determinacja w dążeniu do realizacji wyznaczonych celów
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Możliwość pracy zdalnej
- Szkolenia online i w biurze
- Program dla nowych pracowników wprowadzający ich do firmy
- Możliwość zaangażowania się w akcje charytatywne
- Opieka medyczna
- Karta multisport
- Ubezpieczenie na życie
- Platforma MyBenefit, z punktami do wydania na kulturę, podróże, sport, naukę etc.
Accenture jest globalną firmą, świadczącą profesjonalne usługi w zakresie technologii cyfrowych, chmury obliczeniowej i bezpieczeństwa. Dzięki szerokiemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy naszych ekspertów z ponad 40 branż oferujemy usługi w obszarach: Strategy & Consulting, Interactive, Technology i Operations przy wykorzystaniu największej na świecie sieci centrów zaawansowanych technologii i inteligentnych operacji. Zatrudniamy
624 000 pracowników, którzy w codziennej pracy wykorzystują potencjał nowych technologii i ludzkiej kreatywności, świadcząc usługi dla Klientów w ponad 120 krajach. Accenture wykorzystuje innowacje do tworzenia wartości i wspólnego sukcesu dla klientów, partnerów i społeczności. W Polsce biura Accenture mieszczą się w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu oraz Katowicach. Pracuje w nich ponad 7 600 pracowników. Odwiedź naszą stronę i dowiedz się więcej: www.accenture.com.
Jesteś specjalistą ds. Obsługi Klienta ? Posiadasz doświadczenie w procesie likwidacji szkód komunikacyjnych ? Zapraszamy Cię do pracy w dynamicznej rozwijającej się firmie z branży usług likwidacji szkód komunikacyjnych.
- Będziesz odpowiedzialny za kontakt z Klientami i Warsztatami
- Będziesz prowadził rozmowy i negocjacje z partnerami biznesowymi
- Będziesz rozwiązywał wątpliwości Klientów i uzyskiwał wymagane informacje
- Prowadzenie treningów dla Contact Centre i monitorowanie pracy zewnętrznych konsultantów
- Doświadczenie w Contact Center mile widziane
- Indywidualne podejście do każdego z Partnerów
- Wiedza i/lub doświadczenie w likwidacji szkód komunikacyjnych
- Komunikatywność, zaangażowanie i otwartość w działaniu
- Ambicja i determinacja w dążeniu do realizacji wyznaczonych celów
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Możliwość pracy zdalnej
- Szkolenia online i w biurze
- Program dla nowych pracowników wprowadzający ich do firmy
- Możliwość zaangażowania się w akcje charytatywne
- Opieka medyczna
- Karta multisport
- Ubezpieczenie na życie
- Platforma MyBenefit, z punktami do wydania na kulturę, podróże, sport, naukę etc.
Pozostałe oferty pracy w firmie Accenture Sp. z o. o.
Wyświetleń: 134