Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Główny specjalista
Firma: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 104238
Warunki pracy
- Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie
- Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
- Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami
- Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
- Praca w pokoju, który jest klimatyzowany
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
Zakres zadań
- Przygotowuje warunki techniczne wykorzystywania częstotliwości dedykowanych na potrzeby nowoczesnych technologii, np.: 5G, FRMCS, w służbie radiokomunikacyjnej ruchomej
- Przygotowuje analizy dotyczące możliwości współistnienia różnych systemów radiowych w służbie radiokomunikacyjnej ruchomej poprzez analizę kompatybilności elektromagnetycznej pomiędzy sieciami radiowymi oraz dobiera kanały radiowe
- Koordynuje częstotliwości dla radiowych stacji polskich i zagranicznych poprzez udział w analizie merytorycznej dokumentów UE, CEPT, ITU-R oraz kwalifikacji wniosków ze względu na możliwość przydziału częstotliwości i konieczność przeprowadzenia procedury koordynacyjnej z administracjami państw sąsiednich
- Uczestniczy w procesach zarządzania częstotliwościami radiowymi
- Opracowuje i opiniuje procedury techniczne oraz projekty przepisów regulacyjnych dotyczących radiokomunikacji
- Współpracuje z przedstawicielami administracji w zakresie zapewnienia niezakłóconej pracy urządzeń radiowych wykorzystywanych przez użytkowników rządowych i cywilnych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe z zakresu telekomunikacji lub radiokomunikacjidoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego pracy przy projektowaniu lub eksploatacji sieci radiowych lub wykonywaniu analiz kompatybilnościowych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub gotowość do poddania się postępowaniu sprawdzającemu
- Znajomość przepisów ustaw: Prawo telekomunikacyjne wraz z aktami wykonawczymi, Kodeks postępowania administracyjnego
- Wiedza z dziedziny radiokomunikacji w zakresie projektowania i funkcjonowania, sieci radiowych oraz kompatybilności elektromagnetycznej
- Znajomość programów MS Access oraz MS Excel
- Umiejętność interpretacji przepisów i stosowania prawa narodowego i Unii Europejskiej w praktyce
- Posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, oirientacja na klienta/interesanta
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca Warszawa
Praca Główny specjalista
Praca Radom
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Praca Płock
Praca mazowieckie
Pozostałe oferty pracy w firmie Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Data dodania: 18-08-2022
Wyświetleń: 102
Wyświetleń: 102