Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Starszy specjalista
Firma: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 104146
Warunki pracy
- Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie
- Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
- Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami
- Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
- Praca w pokoju, który jest klimatyzowany
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych
Zakres zadań
- Przygotowuje analizy dotyczące możliwości współistnienia różnych systemów radiowych w służbie radiokomunikacyjnej ruchomej poprzez analizę kompatybilności elektromagnetycznej pomiędzy sieciami radiowymi oraz dobiera kanały radiowe
- W oparciu o wykonane analizy formalno-prawne oraz analizy techniczne warunków wykorzystania częstotliwości przygotowuje projekty decyzji administracyjnych w szczególności dotyczących zakresów częstotliwości przeznaczonych dla służby radiokomunikacyjnej ruchomej
- Bierze udział w opracowaniu i opiniowaniu procedur technicznych oraz projektów przepisów regulacyjnych dotyczących radiokomunikacji
- Udziela informacji merytorycznych i porad przedstawicielom podmiotów krajowych i zagranicznych oraz klientom indywidualnym w sprawach związanych z wykorzystaniem częstotliwości w służbie radiokomunikacyjnej ruchomej
- Bierze udział w procesie koordynacji częstotliwości dla stacji polskich i zagranicznych poprzez udział w analizie merytorycznej dokumentów UE, CEPT, ITU-R oraz kwalifikacji wniosków ze względu na możliwość przydziału częstotliwości i konieczności przeprowadzenia procedury koordynacyjnej z administracjami państw sąsiednich
- Uczestniczy w pracach grup roboczych i projektowych CEPT oraz ITU oraz innych organizacji międzynarodowych
- Bierze udział we współpracy z przedstawicielami administracji rządowej w zakresie zapewnienia niezakłóconej pracy urządzeń radiowych wykorzystywanych przez użytkowników rządowych i cywilnych
- Bierze udział we wsparciu procesów zarządzania częstotliwościami radiowymi
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe z zakresu telekomunikacji lub radiokomunikacjidoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
- znajomość przepisów ustaw: Prawo telekomunikacyjne wraz z aktami wykonawczymi, Kodeks postępowania administracyjnego
- Wiedza z dziedziny radiokomunikacji w zakresie projektowania i funkcjonowania, sieci radiowych oraz kompatybilności elektromagnetycznej
- Znajomość programów MS Access oraz MS Excel
- Umiejętność interpretacji przepisów i stosowania prawa w praktyce
- Posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne, orientacja na klienta/interesanta
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Praca Płock
Praca Warszawa
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Starszy specjalista
Praca Radom
Praca mazowieckie
Pozostałe oferty pracy w firmie Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Data dodania: 11-08-2022
Wyświetleń: 104
Wyświetleń: 104