Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Analityk Internetowy
Firma: Apteka Dr.Max miejsce pracy: Warszawa
Dr.Max Polska to druga największa sieć aptek w kraju stworzona przez międzynarodowy holding Dr.Max –
lidera na rynku farmaceutycznym w Czechach i na Słowacji. Rozwijamy rynek apteczny w kraju i zagranicą
ale nie byłoby to możliwe gdyby nie pracownicy uczestników sieci- najlepsi specjaliści!
Ponad 4 000 pracowników w Polsce to nasz największy kapitał cenimy ich umiejętności i zdolności rozwijamy
potencjał i szkolimy tak by wciąż mogli wytyczać nowe szlaki i kreować biznes farmaceutyczny w Polsce.
Analityk Internetowy - Warszawa
Obowiązki
- Analizowanie danych o ruchu na stronie internetowej i przygotowywanie rekomendacji biznesowych
- Wychwytywanie trendów sprzedażowych wśród klientów
- Wdrażanie tagów i zdarzeń pozwalających na analizę zachowań klientów
- Obsługa Google Analytics, Google Tag Manager w odpowiedzi na bieżące potrzeby pracowników działu E-Commerce
- Przygotowywanie przejrzystych raportów
- Wsparcie w zakresie ustalania celów, monitorowania KPI, mierzenia skuteczności realizowanych projektów
- Analiza ścieżki zakupowej klienta, rekomendowanie zmian i usprawnień
- Rekomendowanie zmian na podstawie wniosków z analizy danych
- Ścisła współpraca z interdyscyplinarnym działem E-commerce: specjalistami ds. marketingu, contentu, SEO, farmaceutami
- Współpraca z analitykami internetowymi prowadzącymi projekty dla innych platform e-commerce w grupie
Wymagania
- Min. 1 rok doświadczenia w pracy z projektami dot. analityki internetowej po stronie agencji lub w E-Commerce
- Znajomość narzędzi: Google Analytics, Google Tag Manager, Microsoft Excel
- Znajomość narzędzia Microsoft Power BI oraz Google Data Studio
- Znajomość podstaw Javascript, HTML i CSS
- Znajomość j. angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w środowisku międzynarodowym
- Proaktywność, zadaniowe podejście do rozwiązywania problemów, umiejętność priorytetyzowania zadań
- Umiejętności komunikacyjne pozwalające na zrozumienie potrzeb biznesowych i przełożenie ich na rozwiązania analityczne
- Umiejętność współpracy w rozproszonym zespole
- Chęć do intensywnej nauki – nauczymy Cię wszystkiego o naszym biznesie oraz przeszkolimy z zakresu zaawansowanej analityki internetowej
Mile widziane
- Znajomość problemu "single-page application” (SPA)
- Znajomość narzędzi Google Search Console, Google Ads i Facebook Ads (moduły odpowiadające za analitykę danych reklamowych, CTR)
- Znajomość narzędzi typu Hotjar, Smartlook
- Doświadczenie w przygotowywaniu testów A/B
- Znajomość heurystyk UX, doświadczenie w analizie danych pomagających na poprawę usability strony
- Znajomość zagadnień marketingu internetowego (SEO, PPC, afiliacja, automation marketing, content marketing)
Oferujemy
- Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Udział w inicjatywach pracowniczych (konkursy, biegi firmowe, akcje charytatywne, działania proekologiczne)
- Możliwość wdrażania rozwiązań usprawniających pracę zespołu
- Wzajemne wsparcie (on-boarding, kultura wymiany informacji zwrotnych, szkolenia)
- Koleżeńska atmosfera (mówimy sobie na „Ty”, brak dress codu, upominki dla nowych pracowników)
Praca Warszawa
Praca Młodszy Specjalista ds. Marketingu Warszawa
Apteka Dr.Max
Praca Płock
Praca Analityk Danych
Praca Analityk Rynku mazowieckie
Praca Analityk Internetowy
Praca Radom
Pozostałe oferty pracy w firmie Apteka Dr.Max
Data dodania: 22-07-2022
Wyświetleń: 110
Wyświetleń: 110