kandydatów
Junior customer care specialist
Firma: Abriga Polska Sp. z o.o. miejsce pracy: Radom
Abriga to międzynarodowa firma z branży kosmetycznej o ugruntowanej pozycji na rynku. Każdy z nas ma swój wkład w sukcesy sprzedażowe. Stawiamy na kreatywność, pasję i tworzenie niebanalnych rzeczy. Gorąco wierzymy w to, że tylko zgrany, rozumiejący się zespół jest w stanie pracować z pełnym zaangażowaniem, dlatego wspieramy się wzajemnie, szanujemy i pracujemy na swoich mocnych stronach.
Nie tworzymy schematów, ponieważ nie wierzymy w nie. Korzystamy z najnowszych rozwiązań telemarketingowych i najnowocześniejszych modeli sprzedaży. Jeśli masz umiejętności sprzedażowe, cenisz dobrą jakość, a praca z ludźmi jest dla Ciebie misją dołącz do naszego zespołu..
- kontakt telefoniczny z klientami indywidualnymi,
- przedstawianie oferty klientom oraz sprzedaż kosmetyków i suplementów diety,
- prowadzenie korespondencji e-mail z klientami,
- analizowanie zgłoszeń Klientów oraz pomoc w szukaniu najlepszych rozwiązań,
- obsługa połączeń przychodzących,
- budowanie relacji z Klientami oraz dbałość o wizerunek firmy.
- jesteś osobą pełną entuzjazmu i zaangażowania,
- posiadasz umiejętności szybkiego uczenia się,
- lubisz rozmawiać z ludźmi,
- masz doświadczenie w obsłudze klienta,
- lubisz mieć pełną odpowiedzialność za wyniki swojej pracy,
- jesteś osobą, która lubi pracę w pełnym energii zespole.
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia,
- umowę o pracę lub umowę zlecenie,
- lokalizację w nowoczesnym biurze,
- profesjonalne wdrożenie na początku współpracy,
- wynagrodzenie podstawowe + premie za realizację kryteriów powiązanych z jakością obsługi,
- wiele dodatków w postaci pysznych owoców,
- aromatycznej kawy, karnetów sportowych i benefitów medycznych,
- możliwość rozwoju i awansu w strukturze firmy.
Pozostałe oferty pracy w firmie Abriga Polska Sp. z o.o.
Wyświetleń: 124