Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Inspektor
Firma: Komenda Stołeczna Policji w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 98969
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa,
- Praca przy monitorze ekranowym, powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
- Praca w wymuszonej pozycji,
- Praca przy oświetleniu mieszanym,
- Budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych,
- Brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Nalicza uposażenia policjantów i wynagrodzenia pracowników Policji, przy wykorzystaniu specjalistycznego programu komputerowego,
- Nalicza pozostałe należności z tytułu odpraw dla zwolnionych ze służby, nagród rocznych i jubileuszowych oraz innych świadczeń, w tym: zasiłków pogrzebowych i na zagospodarowanie, przy wykorzystaniu specjalistycznego programu komputerowego,
- Sporządza comiesięczne zestawienia list płac policjantów i pracowników Policji oraz cotygodniowe zestawienia z list dodatkowych należności oraz klasyfikuje wydatki budżetowe, przy wykorzystaniu specjalistycznego programu komputerowego,
- Sporządza informację o dochodach PIT-11, deklaracje roczne PIT-4R, PIT-8AR,
- Prowadzi karty uposażeń policjantów i wynagrodzeń pracowników Policji,
- Sprawdza pod względem formalno-rachunkowym wnioski o przyznanie dopłaty do wypoczynku,
- Wystawia zaświadczenia dotyczące wysokości uposażeń i wynagrodzeń, ubezpieczenia zdrowotnego, przy wykorzystaniu specjalistycznego programu komputerowego,
- Sporządza zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (RP-7) na podstawie kart wynagrodzeń i uposażeń,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze płac i ubezpieczeń społecznych,
- Znajomość w zakresie zagadnień finansowo-płacowych ustaw: o Policji, o pracownikach urzędów państwowych, o służbie cywilnej, Kodeksu Pracy, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o systemie ubezpieczeń społecznych, o powszechnym ubezpieczeniu zdrowotnym oraz aktów wykonawczych,
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) ,
- Umiejętność: stosowania prawa w praktyce, analitycznego myślenia, pracy w zespole, dokładność,
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu płac
- Umiejętność: pracy w sytuacjach stresowych oraz pod presją czasu, rozwiązywania problemów
- Asertywność, komunikatywność,
- Znajomość zagadnień dotyczących finansów publicznych w tym: zasady funkcjonowania sektora finansów publicznych w zakresie gospodarki finansowej oraz zasady działania organizacji jednostek budżetowych,
Praca mazowieckie
Praca Inspektor
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Radom
Praca Płock
Praca Warszawa
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Data dodania: 18-05-2022
Wyświetleń: 100
Wyświetleń: 100