kandydatów
Przedstawiciel Handlowy
Firma: PRIMA GROUP SP. Z O.O. miejsce pracy: Warka
Nasze korzenie sięgają 1991 roku, gdy jako rodzinna firma rozpoczęliśmy eksport naszych owoców, głównie jabłek. Kilka lat później byliśmy już obecni na kolejnych europejskich i światowych rynkach.
Po 30 latach zrzeszamy 65 doświadczonych i lokalnych producentów, których znamy od pokoleń. Wspólnie uprawiamy jabłka oraz inne owoce na ponad 550 hektarach w okolicy Grójca, gdzie tradycje sadownicze sięgają czasów renesansu.
Wspólnymi siłami zwiększamy nasz potencjał produkcyjny, możliwości dystrybucyjne oraz sprzedażowe. Stale poprawiamy jakość naszych owoców, jednocześnie obniżając koszty produkcji i maksymalizując wydajność naszych sadów.
Wierzymy, że tylko wspólnym wysiłkiem możemy skutecznie optymalizować i rozwijać nasze uprawy przy poszanowaniu środowiska i zaspokajaniu potrzeb naszych partnerów oraz konsumentów.
- Minimum 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku: Przedstawiciela Handlowego w Branży FMCG. Atutem będzie znajomość branży świeżych owoców i warzyw
- Wykształcenie minimum średnie
- Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji handlowych
- Silna motywacja do pracy oraz samodzielność, dynamizm w działaniu oraz zdolności negocjacyjnych
- Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Dobra organizacja czasu pracy
- Systematyczność w wykonywanej pracy
- Aktywny udział w rozwoju firmy na rynkach krajowych/zagranicznych
- Chęć poszukiwania niestandardowych rozwiązań i podejmowania nowych wyzwań.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) m.in. poziom B2, mile widziana znajomość dodatkowego języka
- Biegła znajomość obsługi komputera (MS Office)
- Odporność na stres,
- Umiejętność sporządzania raportów dot. rozliczeń związanych z wykonywaną pracą oraz wyciągania wniosków
- Otwartość do pracy w systemie delegacyjnym
- Prawo jazdy kategorii B
- Nawiązywanie nowych kontaktów handlowych z sieciami w polsce i zagranicą
- Planowanie i kształtowanie rozwoju sprzedaży na rynku polskim oraz zagranicznym
- Budowanie oraz dbanie o trwałe relacje z klientami oraz pozytywny wizerunek firmy
- Profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów
- Udział w targach międzynarodowych
- Wspólna realizacja założonych celów sprzedażowych i jakościowych
- Współorganizowanie i koordynacja akcji promocyjnych (ustalanie formy, harmonogramów, rozliczanie akcji promocyjnych)
- Współpraca z innymi działami, a w szczególności z Działem Marketingu i Działem Rozliczeń
- Zwiększanie udziałów firmy poprzez sprzedaż produktów
- Realizacja celów sprzedażowych i planowanie zadań z nich wynikających oraz bieżąca analiza sprzedaży
- Kreowanie nowych rozwiązań i wprowadzanie działań mających na celu rozwój sprzedaży
- Raportowanie pracy w systemie CRM
- Przygotowywanie ofert techniczno-handlowych oraz sprzedaż poprzez system CRM
- Reprezentowanie spółki na spotkaniach handlowych
- Umowę o pracę
- Możliwość rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia oraz kursy
- Możliwa praca hybrydowa tj siedziba pracodawcy / praca zdalna
- Samochód przeznaczony do wyjazdów handlowych
- Niezbędne narzędzia: służbowy laptop, telefon
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym i przyjaznym zespole
- Wysłanie CV
- Krótka rozmowa telefoniczna
- Spotkanie
- Decyzja o zatrudnieniu
Pozostałe oferty pracy w firmie PRIMA GROUP SP. Z O.O.
Wyświetleń: 108