Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Młodszy specjalista ds. administracji i obsługi klienta
Firma: Elavon miejsce pracy: Warszawa
Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych i kompleksowych usług procesowania płatności bezgotówkowych. Jesteśmy międzynarodową instytucją finansową o globalnym zasięgu, w całości należącą do amerykańskiego US Banku.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, zwiększamy zatrudnienie!
Więcej informacji na nasz temat znajdziesz na elavon.pl
Młodszy specjalista ds. administracji i obsługi klienta
Warszawa
Zadania:
- Obsługa różnych zapytań związanych z płatnościami dla klientów Elavon;
- Analizowanie i rozwiązywanie zapytań drogą mailową przy pierwszym kontakcie lub przekazywanie szczegółów do odpowiedniego działu wsparcia w celu rozwiązania problemu w języku angielskim/polskim
- Skuteczna komunikacja z innymi działami Elavon;
- Proaktywne poszukiwanie rozwiązań w zakresie zwrotów płatności i procesów zwrotu opłat;
- Rozpatrywanie wniosków o odszkodowanie prawne;
- Działania związane z zapobieganiem stratom finansowym;
- Wspieranie zespołu w różnych działaniach ad hoc;
- Wykorzystywanie gruntownej wiedzy na temat produktów, usług, obowiązujących przepisów oraz systemów i procedur.
Wymagania:
- Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego;
- Gotowość do pracy w godzinach 9-17 i 10-18;
- Pożądane umiejętności, takie jak: efektywność, dokładność, systematyczność, punktualność, praca pod presją czasu;
- Umiejętność określenia, kiedy należy eskalować problem, zanim stanie się on krytyczny;
- Robocza znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel na poziomie średniozaawansowanym);
- Dobre umiejętności komunikacyjne;
- Umiejętność wykorzystania doświadczenia i wiedzy w nowych sytuacjach, elastyczność w podejmowaniu decyzji;
- Umiejętność dostosowania się do częstych zmian w procedurach.
Oferujemy:
- Stanowisko w pełnym wymiarze czasu pracy, umowa o pracę;
- Hybrydowy model pracy: praca w biurze raz w tygodniu;
- Doskonały pakiet obejmujący kompleksową opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, kartę Multisport;
- Możliwość polecania znajomych w Programie Poleceń i odbierania nagród
- Wysoce profesjonalne, wielokulturowe środowisko i wysokie standardy pracy;
- Jasno określona ścieżka kariery (eksperci lub menedżerowie), szeroki wachlarz szkoleń - szkolenia online, dostępne również szkolenia stacjonarne, dofinansowanie do nauki języków obcych;
- Praca w dynamicznym zespole o wspierającej kulturze integracyjnej i silnych wartościach;
- Interakcje z klientami i współpracownikami na całym świecie;
- Będziesz pracować w inspirującej atmosferze. Pracujemy razem i świętujemy razem - każdy znajdzie tu coś dla siebie;
- Biura w dogodnej lokalizacji w Warszawie, łatwy dojazd metrem + autobusem.



Praca Płock
Praca Warszawa
Praca Radom
Praca Młodszy specjalista ds. administracji i obsługi klienta
Praca Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów Obcojęzycznych Warszawa
Elavon Financial Services
Pozostałe oferty pracy w firmie Elavon
Data dodania: 06-05-2022
Wyświetleń: 130
Wyświetleń: 130