Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Akademia Leona Koźmińskiego miejsce pracy: Warszawa
Akademia Leona Koźmińskiego jest szkołą wyższą o szerokim profilu biznesowym (zarządzanie, finanse i ekonomia, prawo), uznawaną wg dziennika „Financial Times” za najlepszą szkołę biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej. ALK jest również liderem rankingu uczelni ekonomicznych w Polsce wg „Perspektyw” i od wielu lat zajmuje I miejsce wśród szkół niepublicznych. ALK posiada też trzy najważniejsze akredytacje międzynarodowe – tzw. „potrójną koronę”: EQUIS, AMBA i AACSB, którą ma zaledwie 6 proc. szkół biznesowych na świecie, w tym takie uczelnie jak Yale i Harvard University. ALK jest pierwszą i jak do tej pory jedyną uczelnią w Polsce z wyznaczonymi celami zrównoważonego rozwoju ONZ.
Akademia Leona Koźmińskiego prowadzi rekrutację na stanowisko:
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 16/ADM/CPOK/A/22
Centralny Punkt Obsługi Klienta
Główne obowiązki:
- obsługa Recepcji Głównej ALK,
- udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni,
- przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych,
- obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),
- koordynacja przepływu dokumentów i przesyłek wewnętrznych Uczelni,
- wspieranie prac Działu w czynnościach administracyjnych,
- obsługa systemów teleinformatycznych Uczelni (np. Office 365, Salesforce, Intranet ALK).
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie,
- mile widziane wykształcenie o kierunku związanym z komunikacją lub obsługą klienta,
- min. roczne doświadczenie na adekwatnym stanowisku pracy,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2, określonym zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego,
- znajomość obsługi pakietu Microsoft Office,
- komunikatywność, kultura osobista i poszanowanie różnic,
- umiejętność planowania, monitorowania i kontroli,
- rzetelność, orientacja na klienta,
- gotowość do udzielania wsparcia,
- dyspozycyjność.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w ramach pełnego etatu,
- dofinansowanie do studiów i szkoleń realizowanych przez ALK,
- dostęp do zasobów biblioteki uczelnianej,
- możliwość uczestniczenia w kursach i wyjazdach w ramach nauki języka angielskiego,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych w ramach szkoleń,
- bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej,
- praca w międzynarodowym środowisku,
- zdobycie doświadczenia w pracy w jednej z najlepszych uczelni biznesowych w Europie,
- praca w dogodnej lokalizacji i w nowocześnie wyposażonym budynku.
Praca Warszawa
Praca Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Akademia Leona Koźmińskiego
Praca Radom
Praca Płock
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta mazowieckie
Praca Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta
Praca Pracownik Działu Obsługi Klienta Warszawa
Pozostałe oferty pracy w firmie Akademia Leona Koźmińskiego
Data dodania: 29-04-2022
Wyświetleń: 138
Wyświetleń: 138