kandydatów
HR Advisor
Firma: Action Poland Sp. z o.o. miejsce pracy: Płock
Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą sprzedającą artykuły niespożywcze w Europie, a nasi pracownicy odgrywają kluczową rolę w umożliwianiu nam tego rozwoju.
Praca w Action to praca zorientowana na klienta, u stabilnego finansowo i solidnego pracodawcy. Nasze umiejętności działania i bycie praktycznym przynosi rezultaty.
Dzięki prostocie odnosimy sukcesy.
Praca zespołowa i szacunek sprawiają, że atmosfera w codziennej pracy jest świetna, a nasi ludzie są dumni i zaangażowani. Oferujemy wiele możliwości rozwoju, elastyczne godziny pracy, uczciwe wynagrodzenie oraz benefity. Action oferuje bezpieczne środowisko pracy, poświęcamy dla siebie czas, w Action jesteście doceniani i możecie być tym, kim jesteście.
- prowadzenie rekrutacji wewnętrznej / zewnętrznej na poziomie Kierownika / Asystenta Kierownika Sklepu we współpracy z Kierownikiem Regionu
- prowadzenie rekrutacji na poziomie Pracownika Sklepu w przypadku nowo otwieranych sklepów
- prowadzenie doradztwa w kwestii doboru personelu, motywacji, rozwiązywania konfliktów, prawa pracy
- dbałość o efektywność komunikacji pomiędzy działem HR, a komórką odpowiedzialną za kwestie związane z płacami oraz administracją kadrową
- koordynacja procesu oceny rocznej
- koordynacja działań rozwojowych w zakresie programów rozwojowych oraz programów naprawczych
- aktywne uczestnictwo w procesie identyfikacji talentów
- edukacja i efektywna komunikacja w zakresie istniejących regulaminów i polityk HR
- minimum dwuletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- minimum dwuletniego doświadczenia w pracy w sklepie na stanowisku kierowniczym
- doskonałych zdolności interpersonalnych i negocjacyjnych
- praktycznej wiedzy z obszaru miękkiego HR oraz prawa pracy
- kreowania pomysłów usprawniających codzienną pracę oraz dzielenia się własną wiedzą i doświadczeniem
- doskonałych umiejętności organizacyjnych, gotowości do pracy pod presją czasu oraz zadań
- posiadania prawa jazdy kat. B, oraz gotowości do odbywania częstych podróży służbowych
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikację w mowie oraz w piśmie (warunek konieczny)
- pasjonującą pracę w przyjaznej atmosferze międzynarodowej organizacji
- profesjonalny system szkoleń
- możliwość rozwoju i awansu zawodowego
- samochód służbowy, także do użytku prywatnego
- kompleksowy pakiet opieki medycznej
- 26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie
- rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
Pozostałe oferty pracy w firmie Action Poland Sp. z o.o.
Wyświetleń: 130