kandydatów
Starszy Specjalista ds. Obsługi Gwarancyjnej
Firma: ALDESA POLSKA SERVICES Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
Aldesa Polska to firma będąca w całości własnością hiszpańskiej Grupy Aldesa, działająca na rynku polskim w sektorze budownictwa energetycznego, przemysłowego, odnawialnych źródeł energii oraz budownictwa użyteczności publicznej od 2007 roku. Kluczem do sukcesu firmy jest znajomość lokalnych uwarunkowań, międzynarodowych standardów pracy, indywidualne podejście do klienta oraz umiejętność adaptacji do zmieniających się wymagań rynku i potrzeb klientów, trafny dobór realizowanych projektów, a także ciągłe poszukiwanie nowych, lepszych rozwiązań. Aldesa tworzy wartość dodaną na każdym projekcie i oferuje klientom bardziej wszechstronne i efektywne kosztowo rozwiązania bez zaniedbywania efektywnego zarządzania terminami.
- Dbanie o obsługę gwarancyjną na wskazanych projektach,
- Przyjmowanie i zgłaszanie usterek,
- Obsługa korespondencji
- Tworzenie listów,
- Koordynowanie pracy podwykonawców,
- Udział w odbiorze wykonanych prac,
- Udział w spotkaniach z klientem,
- Współpraca z innymi działami w strukturze organizacyjnej firmy.
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe techniczne z uprawnieniami budowlanymi - wymagane,
- Minimum 2-3 lata doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi,
- Mile widziane doświadczenie przy usuwaniu usterek,
- Umiejętność rozwiązywania problemów,
- Umiejętność analizowania dokumentacji technicznej oraz proponowanie rozwiązań optymalizujących koszty,
- Bardzo dobra obsługa komputera,
- Wysokie zdolności organizacyjne,
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Sumienność.
- Stabilną pracę i możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku,
- Przyjazną atmosferę pracy,
- Pakiet świadczeń dodatkowych w tym opiekę medyczną, możliwość korzystania z obiektów sportowych oraz grupowe ubezpieczenie na życie.
Pozostałe oferty pracy w firmie ALDESA POLSKA SERVICES Sp. z o.o.
Wyświetleń: 161