Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Dyrektor ds. Handlowo - Administracyjnych

Firma: Klient portalu Praca.pl miejsce pracy: Warszawa



Znana na rynku Warszawskim sieć Delikatesów do swojego zespołu poszukuje na stanowisko:

Dyrektor ds. Handlowo - Administracyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
ZADANIA:

 

ZARZĄDZANIE I ROZWÓJ SIECI SKLEPÓW

  • opracowywanie planów rozwojowych oraz KPI dla sklepów
  • rekrutacja i zarządzanie zespołem Kierowników (zatrudnienie, plany, rozliczenia, premie, komunikacja, współpraca)
  • nadzór nad siecią sklepów (zarządzanie sprawami administracyjnymi sieci min.: kontrola nad dokumentami administracyjnymi dotyczącymi sklepów, reprezentowanie sieci w urzędach i instytucjach, reprezentowanie firmy podczas inspekcji zewnętrznych)
  • nadzór nad wykonaniem przepisów BHP, przeciwpożarowych, RODO, sanitarnych i innych, poprzezaudyty i wizyty w sklepach
  • tworzenie standardów sieci sklepów
  • koordynacja otwarcia nowych sklepów, wyszukiwanie i badanie potencjalnych lokalizacji
  • praca nad minimalizacją kosztów operacyjnych Firmy (min. energetycznymi, materiałów itp.), optymalizacją trybu pracy zespołów i zwiększeniem efektywności pracy sklepów

MARKETING I WSPARCIE SPRZEDAŻY

  • prognozy i analizy marketingowo/sprzedażowe
  • praca nad wizerunkiem, organizacja kampanii promocyjnych (w tym wyprzedażowych, kalendarzowych, specjalnych)
  • aranżacja gazetek reklamowych, tworzenie akcji tematycznych oraz materiałów marketingowych, zarządzanie stroną internetową oraz social mediami
  • wprowadzanie nowych kanałów sprzedaży internetowej i mobilnej oraz zarządzanie nimi
  • współpraca z agencjami graficznym

ZARZĄDZANIE ASORTYMENTEM

  • analiza rynku i badanie konkurencji
  • negocjacje z dostawcami
  • ocena marży, zysków i strat, praca z marżą
  • zarządzanie we współpracy z Kupcem asortymentem sieci (najważniejsze kategorie produktowe)
  • wprowadzanie nowości asortymentowych
WYMAGANIA
  • doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata
  • wyższe wykształcenie
  • znajomość branży spożywczej
  • swobodna praca z komputerem, zdolności analityczne
  • wszechstronność, elastyczność, otwartość na zmiany
  • skrupulatność i uczciwość
  • empatyczność przy jednoczesnej asertywności
  • spostrzegawczość i kreatywność
  • dobra komunikacja z ludźmi i umiejętność budowania relacji
  • mile widziana podstawowa znajomość programu graficznego
OFERUJEMY:
  • wynagrodzenie 7-10 tys brutto
  • elastyczny grafik pracy
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • dużą decyzyjność w działaniu
  • dodatkowe benefity (karta sportowa, ubezpieczenie medyczne)
  • niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, komputer, telefon
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Pozostałe oferty pracy w firmie Klient portalu Praca.pl
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 13-04-2022
Wyświetleń: 121