Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Pracownik ds. Klientów Kluczowych

Firma: Poczta Polska S.A. miejsce pracy: Warszawa

Jesteśmy największym pracodawcą w Polsce i narodowym operatorem Pocztowym. Zatrudniamy na umowę o pracę prawie 80 000 Pracowników. Znajdujemy się w pierwszej 50 najlepszych pracodawców!
Poczta Polska S.A.


     poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

Pracownik ds. Klientów Kluczowych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 68/BKBI/22/10/2021
U nas zyskasz:
  • stabilne zatrudnienie oraz umowę o pracę,
  • pensję zawsze na czas i premię miesięczną,
  • trzynastą pensję i dodatek stażowy,
  • dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
  • atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
Skontaktuj się z nami, jeśli:
  • posiadasz wykształcenie średnie (preferowane wyższe informatyczne lub ekonomiczne),
  • posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta,
  • posiadasz wiedzę z zakresu usług świadczonych przez Pocztę Polską S.A.,
  • znasz pakiet MS Office na poziomie bardzo dobrym,
  • posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów,
  • posiadasz umiejętność analitycznego myślenia,
  • posiadasz wysoką orientację biznesową oraz orientację na klienta,
  • jesteś osobą komunikatywną, samodzielną, systematyczną oraz potrafisz bardzo dobrze organizować swój czas pracy.
Na Twój dzień pracy będzie się składać:
  • przygotowywanie propozycji nowych usług, propozycji doskonalenia i modyfikacji oferty usługowej z uwzględnieniem zapotrzebowania rynku oraz możliwości technologicznych,
  • koordynacja przebiegu procesu wdrażania na obszarze działania Wydziału zmiany oprogramowania wspierającego realizację świadczenia usług dla klienta umownego,
  • współpraca z właściwymi strukturami, jednostkami i komórkami organizacyjnymi Spółki w zakresie wdrażania nowych usług, doskonalenia i modyfikacji istniejących usług dla klientów umownych,
  • współpraca z klientami umownymi w zakresie wdrażania nowych usług, doskonalenia i modyfikacji istniejących usług,
  • przedstawianie propozycji optymalizacji procesów świadczenia usług dla klientów umownych,
  • inicjowanie działań zmierzających do poprawy rentowności i jakości realizowanych usług dla klientów umownych,
  • opracowywanie założeń procesów realizacji usług na rzecz klientów i weryfikacja ich realizacji,
  • ustalanie i opracowywanie założeń funkcjonalnych, wnioskowanie zmian do systemów informatycznych, testowanie funkcjonalności oraz dokumentowanie niezbędnych zmian IT w kontekście klientów umownych,
  • monitoring działań podmiotów konkurencyjnych w zakresie stosowanych rozwiązań oraz wprowadzanych modyfikacji oferty produktowej,
  • opiniowanie dokumentów opisujących zmiany w procesach realizacji produktów.

Zachęcamy także do aplikowania osoby z orzeczoną niepełnosprawnością,
powyżej 50 lat lub po dłuższej przerwie w pracy.


Czekamy na Twoje CV!
Wypełnienie formularza zajmie Ci tylko kilka minut.

 

Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Pocztę Polską S.A. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.


Pozostałe oferty pracy w firmie Poczta Polska S.A.
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 29-03-2022
Wyświetleń: 167