Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Pracownik ds. Klientów Kluczowych
Firma: Poczta Polska S.A. miejsce pracy: Warszawa
Jesteśmy największym pracodawcą w Polsce i narodowym operatorem Pocztowym. Zatrudniamy na umowę o pracę prawie 80 000 Pracowników. Znajdujemy się w pierwszej 50 najlepszych pracodawców!
Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Pracownik ds. Klientów Kluczowych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 68/BKBI/22/10/2021
U nas zyskasz:
- stabilne zatrudnienie oraz umowę o pracę,
- pensję zawsze na czas i premię miesięczną,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
Skontaktuj się z nami, jeśli:
- posiadasz wykształcenie średnie (preferowane wyższe informatyczne lub ekonomiczne),
- posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta,
- posiadasz wiedzę z zakresu usług świadczonych przez Pocztę Polską S.A.,
- znasz pakiet MS Office na poziomie bardzo dobrym,
- posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów,
- posiadasz umiejętność analitycznego myślenia,
- posiadasz wysoką orientację biznesową oraz orientację na klienta,
- jesteś osobą komunikatywną, samodzielną, systematyczną oraz potrafisz bardzo dobrze organizować swój czas pracy.
Na Twój dzień pracy będzie się składać:
- przygotowywanie propozycji nowych usług, propozycji doskonalenia i modyfikacji oferty usługowej z uwzględnieniem zapotrzebowania rynku oraz możliwości technologicznych,
- koordynacja przebiegu procesu wdrażania na obszarze działania Wydziału zmiany oprogramowania wspierającego realizację świadczenia usług dla klienta umownego,
- współpraca z właściwymi strukturami, jednostkami i komórkami organizacyjnymi Spółki w zakresie wdrażania nowych usług, doskonalenia i modyfikacji istniejących usług dla klientów umownych,
- współpraca z klientami umownymi w zakresie wdrażania nowych usług, doskonalenia i modyfikacji istniejących usług,
- przedstawianie propozycji optymalizacji procesów świadczenia usług dla klientów umownych,
- inicjowanie działań zmierzających do poprawy rentowności i jakości realizowanych usług dla klientów umownych,
- opracowywanie założeń procesów realizacji usług na rzecz klientów i weryfikacja ich realizacji,
- ustalanie i opracowywanie założeń funkcjonalnych, wnioskowanie zmian do systemów informatycznych, testowanie funkcjonalności oraz dokumentowanie niezbędnych zmian IT w kontekście klientów umownych,
- monitoring działań podmiotów konkurencyjnych w zakresie stosowanych rozwiązań oraz wprowadzanych modyfikacji oferty produktowej,
- opiniowanie dokumentów opisujących zmiany w procesach realizacji produktów.
Zachęcamy także do aplikowania osoby z orzeczoną niepełnosprawnością,
powyżej 50 lat lub po dłuższej przerwie w pracy.
Czekamy na Twoje CV!
Wypełnienie formularza zajmie Ci tylko kilka minut.
Praca Pracownik Działu Obsługi Klienta Warszawa
Poczta Polska S.A.
Praca Specjalista ds. Obsługi Klientów Indywidualnych mazowieckie
Praca Radom
Praca Pracownik ds. Klientów Kluczowych
Praca Warszawa
Praca Płock
Praca Specjalista ds. sprzedaży produktów bankowych
Pozostałe oferty pracy w firmie Poczta Polska S.A.
Data dodania: 29-03-2022
Wyświetleń: 167
Wyświetleń: 167