Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Ekspert ds. doświadczeń klienta / strategii cenowych
Firma: PKO Bank Polski miejsce pracy: Warszawa
DZIEŃ DOBRY W PRACY
W PKO Banku Polskim dbamy o to, aby każdy dzień w pracy był dla Ciebie dobry.
Tworzymy pozytywną atmosferę, doceniamy efektywną współpracę, szanujemy Twój czas prywatny.
#ZajmijStanowisko:
Ekspert ds. doświadczeń klienta / strategii cenowych
na czas określony
Departament Klienta Rynku Detalicznego
(Warszawa)
U nas masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
Na co dzień w naszym zespole:
- będziesz odpowiedzialny za kształtowanie działań poprawiających doświadczenie klientów,
- analizujesz doświadczenia klienta oraz określasz obszary gdzie i w jaki sposób można poprawić zadowolenie klienta, utrzymując wyniki finansowe,
- szukasz argumentacji do działań zmierzających do poprawy doświadczeń klienta w oparciu o badania marketingowe oraz analitykę.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- posiadasz doświadczenie w obszarze customer experience oraz możesz pochwalić się projektami jakie prowadziłeś,
- posiadasz zdolności analityczne pozwalające określić największe problemy klienta i kreatywnie wypracować możliwe rozwiązania,
- potrafisz prezentować skomplikowane koncepcje w prosty sposób (zarówno słownie jak i używając prezentacji lub innych narzędzi),
- umiesz pracować z grupą ludzi oraz moderować dyskusję.
Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"?
Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!
Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).
Administratorem danych osobowych osób odpowiadających na niniejsze ogłoszenie będzie PKO Bank Polski z siedzibą w Warszawie przy Puławskiej 15, 02-515 („Spółka”). Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa obowiązujących w Spółce. Możliwy kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@pkobp.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania danych oraz Państwa uprawnienia wynikające z tego faktu, zostały opisane na formularzu rekrutacyjnym oraz na stronie internetowej Spółki, w zakładce dedykowanej ochronie danych (RODO).
PKO Bank Polski S.A.
Praca Ekspert ds. doświadczeń klienta / strategii cenowych
Praca Specjalista ds. relacji z klientem Warszawa
Praca Radom
Praca Specjalista Customer Experience
Praca Płock
Praca Warszawa
Pozostałe oferty pracy w firmie PKO Bank Polski
Data dodania: 24-03-2022
Wyświetleń: 333
Wyświetleń: 333