Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Główny specjalista
Firma: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 92826
Warunki pracy
- Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie
- Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
- Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami
- Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
- Praca w pokoju, który jest klimatyzowany
Zakres zadań
- Przetwarza dane o infrastrukturze i usługach telekomunikacyjnych oraz wykonuje analizy (w tym przestrzenne)
- Uczestniczy w procesie weryfikacji, standaryzacji, poprawy i wzbogacania danych o zakończeniach sieci i świadczonych usługach szerokopasmowych
- Przygotowuje bazę danych o infrastrukturze i usługach szerokopasmowych wraz ze współrzędnymi geograficznymi punktów adresowych
- Przygotowuje i monitoruje przebieg procesów przetwarzania informacji geograficznej pochodzącej z inwentaryzacji infrastruktury i usług oraz innych zbiorów państwowych
- Przygotowuje analityczne modele wyliczania kosztów budowy sieci telekomunikacyjnych
- Opracowuje metodologie szacowania popytu na usługi szerokopasmowe
- Wykonuje analizy związane z rozwojem sektora telekomunikacyjnego w Polsce
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe telekomunikacyjne lub ekonomiczne lub matematyka lub statystyka lub metody ilościowe lub ekonometriadoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie sporządzania analiz danych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B 2
- Znajomość przepisów: ustawy Prawo telekomunikacyjne, ustawy o wspieraniu rozwoju sieci i usług telekomunikacyjnych, rozporządzenia w sprawie inwentaryzacji infrastruktury i usług telekomunikacyjnych
- Znajomość rynku telekomunikacyjnego i zmian na nim zachodzących
- Umiejętność: obsługi komputera w zakresie MS Office (w szczególności programu MS Excel pozwalająca na tworzenie tabel, zestawień oraz wykresów); samodzielnego wyszukania danych oraz ich właściwego doboru do przeprowadzania analiz, dokonania ich oceny i weryfikacji; obsługi relacyjnych baz danych (np. Access, Oracle); posługiwania się językiem SQL; obsługi aplikacji służących do analizy danych geograficznych np. ArcGIS, FME, Qgis; precyzyjnego formułowania wniosków
- Posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność obsługi oprogramowania do analizy i przetwarzania dużych zbiorów danych
- Znajomość języka programowania np. Python, VBA
Praca Płock
Praca Warszawa
Praca Główny specjalista
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Praca Radom
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Pozostałe oferty pracy w firmie Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Data dodania: 15-02-2022
Wyświetleń: 195
Wyświetleń: 195