Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Główny specjalista
Firma: Ministerstwo Klimatu i Środowiska w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Ministerstwo Klimatu i Środowiska w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 92562
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:
- zagrożenie korupcją
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca na IV piętrze budynku, budynek i pomieszczenia urzędu dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich (podjazd do budynku, toalety, windy oraz drzwi o odpowiedniej szerokości)
- praca przy komputerze – możliwość zapewnienia specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz osobom z uszkodzonym słuchem
- w trakcie reprezentowania urzędu w innych instytucjach warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
- koordynuje i organizuje prace planistyczne dotyczące przygotowania projektu planu działalności Ministra oraz projektów jednostkowych planów działalności komórek organizacyjnych na dany rok kalendarzowy
- monitoruje realizację celów, zadań i wartości osiągniętych mierników określonych w planie działalności Ministra oraz w jednostkowych planach działalności komórek organizacyjnych Ministerstwa, w tym opracowuje cykliczne raporty zawierające rekomendacje oraz roczne sprawozdania z wykonania planu działalności Ministra
- koordynuje, organizuje oraz prowadzi działania zmierzające do przygotowania projektu oświadczenia Ministra o stanie kontroli zarządczej, w tym zbiera, weryfikuje oraz analizuje dane zawarte w oświadczeniach cząstkowych dyrektorów komórek organizacyjnych Ministerstwa i kierowników jednostek podległych lub nadzorowanych przez Ministra, w raportach z monitorowania realizacji celów, raporcie z samooceny kontroli zarządczej oraz w wynikach przeprowadzonych kontroli i audytów
- koordynuje oraz organizuje proces przeprowadzania samooceny systemu kontroli zarządczej w Ministerstwie, w tym przygotowuje ankiety dla pracowników i dyrektorów, zbiera i analizuje dane zawarte w ankietach oraz sporządza raport z samooceny
- bierze udział w realizacji zadań związanych z zarządzaniem przez cele w oparciu o plan działalności Ministra
- koordynuje prawidłowość i kompletność informacji przekazywanych przez komórki organizacyjne Ministerstwa z zakresu kontroli zarządczej poprzez analizowanie, kontrolowanie, opiniowanie otrzymanych dokumentów oraz wsparcie i przeprowadzanie konsultacji z komórkami organizacyjnymi
- prowadzi działania związane z dokonaniem oceny skuteczności działania systemu kontroli zarządczej w urzędzie, w tym: przygotowuje, utrzymuje oraz rozwija regulacje prawne i dokumentację dotyczącą funkcjonowania systemu kontroli zarządczej (zarządzenia, komunikaty, formularze, kwestionariusze, ankiety, instrukcje i wytyczne) w szczególności w zakresie planowania strategicznego i operacyjnego oraz monitorowania realizacji celów, a także monitoruje skuteczność poszczególnych elementów kontroli zarządczej, podejmuje działania w zakresie usprawniania, rozwoju i ewaluacji tego systemu
- wspiera realizację zadań w zakresie zarządzania ryzykiem w Ministerstwie
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe o kierunku prawo lub administracjalub ekonomia
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Doświadczenie zawodowe: powyżej 4 lat w jednostkach sektora finansów publicznych albo 1,5 roku w obszarze kontroli zarządczej lub audytu wewnętrznego lub zarządzania ryzykiem
- znajomość ustawy o finansach publicznych w zakresie dot. kontroli zarządczej (art. 68-71)
- znajomość Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 września 2010 r. w sprawie planu działalności i sprawozdania z jego wykonania
- znajomość Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 2 grudnia 2010 r. w sprawie wzoru oświadczenia o stanie kontroli zarządczej
- znajomość Komunikatu nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych
- znajomość Komunikatu nr 6 Ministra Finansów z dnia 6 grudnia 2012 r. w sprawie szczegółowych wytycznych dla sektora finansów publicznych w zakresie planowania i zarządzania ryzykiem
- znajomość standardów zarządzania projektami strategicznymi KPRM
- wiedza z obszaru funkcjonowania kontroli zarządczej w administracji publicznej
- umiejętność obsługi programu MS Excel na poziomie zaawansowanym
- znajmość języka angielskiego na poziomie dobrym (B1)
- kompetencje behawioralne: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, myślenie analityczne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca Radom
Praca Płock
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Praca Główny specjalista
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Warszawa
Pozostałe oferty pracy w firmie Ministerstwo Klimatu i Środowiska w Warszawie
Data dodania: 09-02-2022
Wyświetleń: 136
Wyświetleń: 136