kandydatów
Customer service manager / sekretariat
Firma: Polish Trading Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
Polish Trading Sp. z o.o. jest firmą działającą na rynku od 2017 roku. Łączy odwieczne tradycje handlowe z nowoczesnymi metodami pracy i zarządzania.
Firma prowadzi działalność o profilu handlowym z wieloma specjalizacjami. Pracownikami firmy są wykwalifikowani specjaliści z wieloletnim doświadczeniem, prezentujący wysoką kulturę osobistą i handlową doskonale rozumiejący mechanizmy rynkowe.
Działalność podlega ciągłemu doskonaleniu, rozwojowi i ekspansji na nowych rynkach zarówno krajowych, jak i zagranicznych.
Polish Trading jest firmą handlową działającą w wielu sektorach. Do podstawowych obszarów działalności zaliczamy:
- rolnictwo,
- przemysł spożywczy,
- przemysł chemiczny,
- bio-energetyka.
Współpracujemy z wieloma dużymi kontrahentami o zasięgu ogólnoświatowym ze szczególnym uwzględnieniem współpracy w ramach Europy.
Jesteśmy firmą, której polityka personalna opiera się na przekonaniu, że pracownicy to nasz najcenniejszy kapitał.
Zaangażowanie i właściwa motywacja i umiejętność pracy zespołowej dopełniają obraz modelowego pracownika naszej firmy.
- Wprowadzeniu informacji / zamówień do systemu handlowo-księgowego.
- Pilnowanie korespondencji od klientów.
- Sprawdzanie dokumentacji handlowej.
- Przygotowywanie umów handlowych.
- Pilnowanie kondycji finansowej i należności kontrahentów.
- Organizowanie spotkań.
- Odsyłanie poczty i kontrolowanie wejścia i wyjścia przesyłek pismem i dokumentacji do kontrahentów.
- Nadzór i kontrola rozporządzeń związanych z operacją handlową.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, rosyjskiego.
- Bardzo dobra organizacja pracy.
- Punktualność i precyzyjność.
- Wyższe wykształcenie.
- Bardzo dobra znajomość i doświadczenie w pracy z pakietem programów MS Office.
Pozostałe oferty pracy w firmie Polish Trading Sp. z o.o.
Wyświetleń: 124