Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Główny specjalista
Firma: Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 91441
Warunki pracy
- Praca biurowa przy monitorze ekranowym w wymiarze powyżej 4 godzin dziennie
- Narzędzia pracy: komputer i sprzęt biurowy
- Budynek przystosowany dla osób z niepełnosprawnościami
- Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
- krajowe lub zagraniczne podróże służbowe
Zakres zadań
- Prowadzi sprawy związane z procesem decyzyjnym w UE, w tym w szczególności koordynuje przygotowania wkładu UKE do projektów instrukcji dla przedstawiciela na posiedzenie Grupy Roboczej ds. Telekomunikacji i Społeczeństwa Informacyjnego H.05, monitoruje stan pracy legislacyjnych oraz współpracuje z ministrem właściwym do spraw łączności oraz Stałym Przedstawicielstwem Rzeczypospolitej Polskiej przy UE w tym zakresie
- Przygotowuje opinie i stanowiska do projektów wspólnotowych aktów prawnych i dokumentów IRG/BEREC w celu przedstawienia ich na posiedzeniach grup roboczych, Grupy Kontaktowej IRG/BEREC i posiedzeniach plenarnych, a także w miarę potrzeby przekazuje ww. stanowiska przedstawicielom odpowiednich gremiów
- Współpracuje z wybranymi grupami roboczymi BEREC, w tym bierze udział w posiedzeniach poszczególnych grup i zespołów
- Analizuje przepisy prawa Unii Europejskiej w kontekście implementacji tych przepisów do prawa krajowego
- Uczestniczy we współpracy dwustronnej z instytucjami zagranicznymi z krajów Unii Europejskiej, w tym organizuje spotkania i wizyty delegacji zagranicznych
- Wyszukuje, analizuje i przygotowuje informacje na temat regulacji rynku telekomunikacyjnego w innych państwach na potrzeby Urzędu w celu zapewnienia informacji na temat doświadczeń i rozwiązań stosowanych w innych krajach oraz przygotowuje informacje o regulacji polskiego rynku telekomunikacyjnego (np. w formie odpowiedzi na kwestionariusze) na potrzeby organizacji międzynarodowych i organizacji regulatorów
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego we współpracy z instytucjami UE lub związane ze współpracą międzynarodową
- Znajomość: przepisów ustawy Prawo telekomunikacyjne wraz z aktami wykonawczymi; europejskich regulacji prawnych w zakresie łączności elektronicznej; rynku telekomunikacyjnego
- Umiejętność interpretacji przepisów prawa krajowego i unijnego
- Wiedza z zakresu funkcjonowania oraz prowadzenia współpracy z instytucjami Unii Europejskiej, organami regulacyjnymi innych państw oraz organizacjami zrzeszającymi regulatorów
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
- Posiadanie kompetencji: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, myślenie analityczne
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca Warszawa
Praca mazowieckie
Praca Główny specjalista
Praca Radom
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Płock
Pozostałe oferty pracy w firmie Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie
Data dodania: 23-01-2022
Wyświetleń: 145
Wyświetleń: 145