Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Starszy specjalista
Firma: Komenda Stołeczna Policji w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 91173
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa,
- praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy oświetleniu mieszanym,
- budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Weryfikuje pod wzglądem poprawności sporządzenia projekty opisów stanowisk pracy w służbie cywilnej,
- Opracowuje akty prawne i procedury z zakresu prawa pracy oraz zarządzania zasobami ludzkimi, w tym Program Zarządzania Zasobami Ludzkimi,
- Monitoruje proces ocen okresowych i pierwszych ocen,
- Przygotowuje projekty pism i stanowiska dotyczące osób nowo zatrudnionych lub przeniesionych z innych urzędów oraz pracowników podlegających ocenie okresowej lub pierwszej ocenie w służbie cywilnej,
- Zapoznaje z zatwierdzonym opisem stanowiska pracy pracownika zatrudnionego na danym stanowisku,
- Prowadzi zbiór opisów stanowisk pracy w Komendzie oraz przygotowuje do archiwizacji nieobowiązujące opisy stanowisk pracy,
- Organizuje i prowadzi spotkania informacyjno- instruktażowe oraz udziela wyjaśnień pracownikom/ policjantom komórek/jednostek organizacyjnych KSP,
- Sporządza analizy oraz okresowe statystyki,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 2 lat w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi lub powyżej 3 lat w obszarze stosowania prawa
- Bardzo dobra znajomość: ustawy o służbie cywilnej, aktów wykonawczych z zakresu sporządzania opisów stanowisk pracy , ocen okresowych w służbie cywilnej i pierwszej oceny w służbie cywilnej oraz zarządzenia w sprawie standardów zarządzania zasobami ludzkimi w służbie cywilnej,
- Znajomość prawa pracy
- Umiejętności: sporządzania i weryfikowania opisów stanowisk pracy, analityczne, poprawnego formułowania wniosków i opinii, pracy w zespole, stosowania przepisów prawa, argumentowania, obsługi komputera z zakresu pakietu MS Office,
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Praca Warszawa
Praca Radom
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Starszy specjalista
Praca mazowieckie
Praca Płock
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Data dodania: 19-01-2022
Wyświetleń: 115
Wyświetleń: 115