kandydatów
Specjalista ds. Wsparcia IT
Firma: eobuwie.pl S.A. miejsce pracy: Warszawa
eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Wsparciem użytkowników w codziennej pracy w zakresie systemów informatycznych i sprzętu,
- Obsługą i przyjmowaniem zgłoszeń poprzez system zgłoszeniowy, e-mail, telefon,
- Aktywnym kontaktem z II i III linią wsparcia oraz dostawcami zewnętrznymi,
- Zbieraniem informacji od użytkowników w zakresie przyjmowanych zgłoszeń,
- Tworzeniem instrukcji/artykułów/dokumentacji do bazy wiedzy.
- Doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Znajomości sprzętu komputerowego, peryferii, systemów operacyjnych Windows, oraz aplikacji biurowych,
- Doświadczenia w pracy z urządzeniami Apple,
- Umiejętności diagnozowania problemów IT,
- Znajomości języka angielskiego w stopniu pozwalającym zrozumienie dokumentacji technicznej.
- Pracę z mnóstwem ciekawych ludzi,
- Stabilne warunki zatrudnienia,
- Pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do Programu Multisport i prywatną opiekę medyczną,
- Rabaty pracownicze na produkty dostępne w eobuwie.pl, modivo.pl oraz CCC,
- Program poleceń dla pracowników,
- Swobodną atmosferę - mówimy do siebie ’na Ty’.
Pozostałe oferty pracy w firmie eobuwie.pl S.A.
Wyświetleń: 154