Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista
Firma: Komenda Stołeczna Policji w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 89854
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa,
- Praca przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- Wymuszona pozycja ciała,
- Praca przy oświetleniu mieszanym,
- Budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych,
- Brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych,
- Drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Sporządza projekty umów o pracę, świadectw pracy członków korpusu służby cywilnej i pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej oraz pism wynikających ze stosunku pracy,
- Uczestniczy w ustalaniu uprawnień pracowniczych, w szczególności do urlopu wypoczynkowego, dodatku za wieloletnią pracę, nagrody jubileuszowej, odprawy pieniężnej, dodatkowego wynagrodzenia rocznego oraz przygotowuje dokumentację w tym zakresie,
- Wprowadza i na bieżąco aktualizuje dane osobowe oraz wynikające ze stosunku pracy do kadrowych informatycznych baz danych,
- Prowadzi ewidencję etatowo-osobową,
- Przygotowuje dokumenty ubezpieczeniowe związane ze zgłoszeniem, zmianą oraz wyrejestrowaniem pracowników i członków ich rodzin z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego i niezwłocznie przekazuje do komórki organizacyjnej KSP właściwej do spraw finansów i budżetu,
- Obsługuje kandydatów do pracy oraz bierze udział w formalnościach związanych z ich zatrudnieniem, w szczególności podpisaniu umowy o pracę i innych dokumentów wymaganych przed podjęciem zatrudnienia,
- Przygotowuje dane statystyczne z zakresu realizowanych zadań,
- Przygotowuje i kompletuje akta spraw ostatecznie zakończonych,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego : powyżej 2 lat w obszarze stosowania prawa w administracji publicznej
- Znajomość ustaw w zakresie spraw wynikających ze stosunku pracy: - Kodeksu pracy; - o służbie cywilnej i aktów wykonawczych do tych usta; - o pracownikach urzędów państwowych w zakresie art. 21-31 i 33 oraz aktu wykonawczego w sprawie zasad wynagradzania pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej zatrudnionych w urzędach administracji rządowej i pracowników innych jednostek; - o systemie ubezpieczeń społecznych w zakresie zgłoszeń do ubezpieczenia; - o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w zakresie uprawnień osób niepełnosprawnych; - o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej,
- Umiejętności: stosowania prawa, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca Warszawa
Praca Specjalista
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Płock
Praca Radom
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Data dodania: 22-12-2021
Wyświetleń: 145
Wyświetleń: 145