Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista
Firma: Komenda Główna Policji w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Komenda Główna Policji w Warszawie
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Główny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 89547
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- stres związany z permanentną obsługą klientów wewnętrznych (funkcjonariusze i pracownicy Policji).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę,
- przy wejściu do budynku brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami, w budynku znajduje się winda.
Zakres zadań
- Prowadzi obsługę bazy danych dotyczących płatnika i osób ubezpieczonych (funkcjonariusze i pracownicy Policji Komendy Głównej Policji), w tym aktualizuje wszelkie dane z zakresu ubezpieczeń społecznych
- Tworzy i weryfikuje raporty imienne dla ubezpieczonych oraz deklaracje rozliczeniowe płatnika
- Sporządza dla osób ubezpieczonych miesięczne i roczne informacje ZUS RMUA
- Sporządza miesięczne zestawienia wypłaconych należności pieniężnych dla funkcjonariuszy i pracowników Policji Komendy Głównej Policji według pozycji budżetowych z uwzględnieniem ustalonych składek ubezpieczeniowych i składek na Fundusz Pracy
- Rozlicza środki dotyczące przekraczania przez ubezpieczonych kwoty ograniczenia rocznej podstawy wymiaru składek na ubezpieczenia emerytalno-rentowe w celu dokonania zwrotu nadpłaconych składek oraz ustala podstawy naliczenia i oblicza składki na ubezpieczenie emerytalno-rentowe i Fundusz Pracy za policjantów, którzy zwolnili się z Policji i nie nabyli uprawnień emerytalno-rentowych
- Sporządza roczną deklarację podatkową PIT 8AR na podstawie prowadzonej ewidencji zaliczek podatkowych
- Prowadzi korespondencję z pracownikami Komendy Głównej Policji i oddziałem ZUS w sprawach dotyczących zagadnień ubezpieczeniowych
- Sporządza deklaracje miesięczne i roczne w celu prawidłowego rozliczenia z PFRON
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego 2 lata w komórkach kadrowo-płacowych
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Znajomość przepisów o systemie ubezpieczeń społecznych i o podatku dochodowym od osób fizycznych
- Umiejętność stosowania prawa w praktyce
- Umiejętność obsługi komputera
- Komunikatywność
- Kreatywność
- Asertywność
- Kultura osobista
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Szkolenie z zakresu obsługi programu „Płatnik”
Praca mazowieckie
Praca Specjalista
Praca Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Płock
Praca Radom
Praca Warszawa
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Główna Policji w Warszawie
Data dodania: 16-12-2021
Wyświetleń: 145
Wyświetleń: 145