Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Pracownik Kompletacji Zamówień
Firma: Selgros Cash&Carry miejsce pracy: Piaseczno
POSZUKUJEMY OSOBY DO PRACY NA STANOWISKU:
Pracownik Kompletacji Zamówień
Miejsce pracy: Piaseczno
Nr ref.: KOMPLETACJA ZAMÓWIEŃ
Do Twoich zadań będą należeć m.in.:
- kompletacja towaru zgodnego z zamówieniem,
- rejestrowanie pobranego towaru,
- właściwe zabezpieczanie towaru i przygotowanie go do załadunku,
- udział w cyklicznych inwentaryzacjach.
Poszukujemy Osób:
- gotowych do podjęcia pracy w godzinach nocnych,
- posiadających aktualną książeczkę zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych dopuszczającą do kontaktu z żywnością (Sanepid) lub gotowych do jej wyrobienia,
- potrafiących bardzo dobrze organizować swoją pracę.
Pracując z nami otrzymasz:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
- atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
- możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
- kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
- możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
- zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
Praca Pracownik Kompletacji Zamówień
PUP Piaseczno
Praca Legionowo
Praca Ostrołęka
Praca Specjalista ds. Zamówień
Praca Pracownik Kompletujący Piaseczno
Praca Piaseczno
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Pozostałe oferty pracy w firmie Selgros Cash&Carry
Data dodania: 04-12-2021
Wyświetleń: 174
Wyświetleń: 174