Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista ds. obsługi klientów internetowego sklepu zoologicznego
Firma: Eagle Recruitment miejsce pracy: Warszawa
Nasz klient to wiodąca na rynku e-commerce firma z branży zoologicznej, obecnie poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klientów internetowego sklepu zoologicznego
Miejsce pracy: Warszawa
Przyszły zakres obowiązków:
- Profesjonalna opieka nad klientami i udzielanie konsultacji związanych z suplementacją w żywieniu psów (email, telefon)
- Obsługa platformy sklepu internetowego oraz zamówień
- Przygotowywanie materiałów branżowych (krótkie artykuły, materiały do czasopism branżowych)
- Obsługa działań marketingowych (współpraca z agencjami reklamowymi, czasopismami branżowymi, organizatorami targów i wydarzeń, sponsoring)
- Monitorowanie i analiza rynku oraz raportowanie działań
Wymagania:
- Znajomość zagadnień z zakresu żywienia psów oraz chęć rozwoju w tym kierunku
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Biegła obsługa komputera (MS Office, program księgowy, platformy sprzedaży internetowej)
- Dyspozycyjność, samodzielność, zaangażowanie i dobra organizacja pracy
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę + system premiowy
- Kartę Benefit Multisport
- Szkolenia umożliwiające poszerzanie swoich kompetencji oraz umiejętności
- Przyjazną atmosferę w pracy
- Dużą swobodę działania w powierzonym obszarze
Pozostałe oferty pracy w firmie Eagle Recruitment










Data dodania: 24-11-2021
Wyświetleń: 203
Wyświetleń: 203