Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Sekretarka/ asystent zarządu /niepełnosprawni/
Firma: Miejski Urząd Pracy w Płocku miejsce pracy: Płock
Miejski Urząd Pracy w Płocku
Sekretarka/ asystent zarządu /niepełnosprawni/
Miejsce pracy: Płock
Numer: StPr/21/1013
OBOWIĄZKI:
Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie sekretariatu, obsługa telefonu, e-mail, prowadzenie spraw administracyjno-biurowych, dbanie o wizerunek firmy, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu. Praca w biurze na terenie Płocka.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, brak, kierunek: administracja-mile widziane
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Wymagania inne:
min. 2 lata doświadczenia-mile widziane
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Płock
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 3 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Pozostałe oferty pracy w firmie Miejski Urząd Pracy w Płocku
Data dodania: 15-10-2021
Wyświetleń: 131
Wyświetleń: 131