Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista ds. Administracyjnych
Firma: PwC miejsce pracy: Warszawa
W PwC naszym celem jest budowanie społecznego zaufania i rozwiązywanie kluczowych problemów.
Jesteśmy siecią firm działającą w 155 krajach. Zatrudniamy ponad 284 tys. osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, technologicznego, podatkowo-prawnego oraz audytu.
Obecnie poszukujemy kandydatów do działu Infrastructure & Procurement na stanowisko:
Specjalista ds. Administracyjnych
Warszawa
Rola
- Koordynowanie procesu obiegu dokumentów wewnątrz firmy,
- Kompleksowa obsługa archiwum wewnętrznego firmy,
- Dbanie o poprawną komunikację wewnętrzną w ramach powierzonego obszaru,
- Realizacja polityki w zakresie zarządzania dokumentacją,
- Współpraca z dostawcami zewnętrznymi,
- Inne bieżące sprawy administracyjne.
Profil
- Minimum 1 rok doświadczenia w obszarze archiwizacji dokumentacji wewnętrznej i obiegu korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej,
- Doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- Proaktywne podejście do realizacji powierzonych zadań: otwartość, samodzielność, inicjatywa,
- Umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Umiejętność współpracy w zespole i budowania relacji,
- Dyspozycyjność w godzinach 9-17.
Oferujemy
- możliwości rozwoju zawodowego,
- atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów,
- umowę o pracę,
- ciekawą i dynamiczną pracę w wiodącej na rynku polskim i międzynarodowym firmie doradczej.
W przypadku wystąpienia problemów przy składaniu aplikacji skontaktuj się z nami pod adresem mailowym: pl_karieraeksperta@pwc.com
Uprzejmie informujemy, iż adres mailowy pl_karieraeksperta@pwc.com nie służy do przesyłania aplikacji.
Pozostałe oferty pracy w firmie PwC
Data dodania: 05-10-2021
Wyświetleń: 163
Wyświetleń: 163