Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista / Kierownik ds. zakupów
Firma: Contact Center Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
Grupa Kapitałowa Arteria SA, oferująca kompleksowe rozwiązania w obszarze outsourcingu, usług contact center, marketingu oraz sprzedaży,
poszukuje osoby do Zespołu, na stanowisko:
Specjalista / Kierownik ds. zakupów
Miejsce pracy: Warszawa
Na co dzień będziesz odpowiedzialny:
- Definiowanie, wdrażanie strategii i procesów zakupowych dla Grupy Kapitałowej Arteria SA,
- tworzenie i realizowanie spójnych planów zakupowych dla wszystkich pionów Grupy,
- optymalizowanie kosztów zakupu usług i towarów poprzez monitoring i analizę kosztów,
- przygotowywanie i przeprowadzanie przetargów - negocjacje, ocena ofert, wybór dostawców,
- inicjowanie i koordynowanie procesu zawierania umów ramowych z dostawcami,
- budowanie i rozwijanie długofalowych relacji z kluczowymi dostawcami,
- zarządzanie bazą dostawców w oparciu o analizy rynku, oceny dostawców oraz potrzeby wewnętrzne Grupy,
- konsolidacja danych, opracowywanie analiz i raportów zakupowych na potrzeby Zarządu Grupy.
Co oferujemy:
- umowę o pracę/B2B,
- dogodną lokalizację w Warszawie,
- wyjątkową atmosferę pracy,
- możliwość pracy w systemie hybrydowym.
Jeżeli posiadasz:
- co najmniej dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- bardzo dobrą znajomość MS Excel,
- zdolności negocjacyjne,
- umiejętność radzenia sobie z wieloma zadaniami jednocześnie,
- świadomość kosztową,
- inicjatywę / przedsiębiorczość
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- mile widziane doświadczenie w branży logistycznej lub eventowej.
Oraz:
- lubisz pracę w Zespole,
- jesteś osobą odpowiedzialną i samodzielną
- cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy,
- …to czekamy właśnie na Ciebie.
Pozostałe oferty pracy w firmie Contact Center Sp. z o.o.
Data dodania: 30-09-2021
Wyświetleń: 168
Wyświetleń: 168