Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Doradca ds. obsługi Klienta (z językiem angielskim)
Firma: Contact Center Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Doradca ds. obsługi Klienta (z językiem angielskim)
Miejsce pracy: Warszawa
Co oferujemy:
- umowę zlecenie już od pierwszego dnia szkolenia,
- płatne szkolenie wdrożeniowe,
- elastyczny grafik pracy,
- pakiet benefitów,
- konkursy motywacyjne,
- szereg profesjonalnych szkoleń ułatwiających Ci proces wdrożenia,
- wyjścia integracyjne,
- dogodną lokalizację w Warszawie,
- wyjątkową atmosferę pracy.
Na co dzień będziesz:
- dbać o dobre relacje z Klientem (infolinia / wsparcie Klientów),
- rozwijać się dzięki szkoleniom oraz (jeśli chcesz) dodatkowym odpowiedzialnościom,
- doradzać swoim Klientom.
Jeżeli:
- lubisz pracę z Klientem,
- jesteś osobą odpowiedzialną i posiadasz status studenta,
- cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy,
- chcesz zdobyć doświadczenie…
- …to czekamy na Ciebie.
Jesteś gotów/gotowa, aby dołączyć do naszego Zespołu?
Aplikuj, nie czekaj! Wyślij swoje CV już dziś! A jeśli znasz kogoś, kto sprawdziłby się na tym stanowisku, przekaż link dalej :)
Pozostałe oferty pracy w firmie Contact Center Sp. z o.o.
Data dodania: 28-09-2021
Wyświetleń: 177
Wyświetleń: 177