Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Kierownik ds. Projektów Monitorowania Rynku i Opinii Klientów
Firma: POLPHARMA S.A. miejsce pracy: Warszawa
JESTEŚMY DRUŻYNĄ POLPHARMYOdważnie wybiegamy w przyszłość, co sprawia, że jesteśmy czołowym zawodnikiem w obszarze farmacji. Nasz cel - dbanie o zdrowie - realizujemy dzięki wspólnemu działaniu wszystkich naszych zespołów od Produkcji po Sprzedaż. Możesz zostać częścią jednego z nich.
Szukamy osoby na stanowisko:
Kierownik ds. Projektów Monitorowania Rynku i Opinii Klientów
Miejsce pracy: Warszawa
To stanowisko dla osoby, która nie tylko interesuje się badaniami rynku i doskonaleniem doświadczenia klienta, ale łączy w sobie również kompetencje analityczne i marketingowe. Rola ta, daje szansę tworzenia rekomendacji, które będą istotną wartością dla biznesu. Jednocześnie zakłada bliską współpracę z zespołem digital marketingu.
Na co dzień będziesz zajmować się:
- Zaprojektowaniem, wdrożeniem i zarządzaniem panelem badawczym do realizacji badań ad-hoc wśród klientów
- Zaprojektowaniem i wdrożeniem procesu i narzędzi wspierających ciągłe monitorowanie opinii klientów
- Monitorowaniem i analizą danych o aktywności klientów i efektywności komunikacji promocyjnej oraz opracowywaniem raportów, wniosków i rekomendacji na podstawie danych
- Koordynowaniem badań opinii i postaw klientów oraz budowaniem rekomendacji na podstawie wniosków z badań i analiz
- Wspieraniem procesów optymalizacji efektywności komunikacyjnej w oparciu o segmentację behawioralną, w tym budowaniem modeli scoringowych i rekomendacji dla marketingu
Oferujemy:
- Umowa o pracę
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Karta Multisport
- Szkolenia i rozwój kompetencji zawodowych
- Paczki świąteczne dla dzieci
- Jeden dodatkowy dzień wolny
- Program emerytalny
To praca dla Ciebie jeśli:
- Masz wykształcenie wyższe
- Posiadasz min. 5 lat doświadczenia w pracy w marketingu, badaniach rynku lub analityce marketingowej
- Znasz metody badania CX/UX
- Znasz rozwiązania w zakresie personalizacji komunikacji marketingowej
- Efektywnie wykorzystujesz narzędzia analityczne (analityka digitalowa)
- Pracujesz na dużej ilości danych (potrafisz je zweryfikować, połączyć, przygotować odpowiednie raporty i zestawienia oraz wyciągnąć wnioski)
- Znasz język angielski na poziomie swobodnej komunikacji (zarówno w mowie jak i piśmie)
- Na co dzień korzystasz z systemów MS Office (głównie Excel)
Mile widziane także:
- Doświadczenie w pracy na ’surowych danych’
- Dobre rozumienie danych digitalowych
- Umiejętność zarządzania projektami
Jak wygląda proces rekrutacji?
- Wysłanie CV
- Krótka rozmowa telefoniczna
- Spotkanie
- Decyzja o zatrudnieniu
Pozostańmy w kontakcie
Zachęcamy do śledzenia zakładki polpharma/praca
i naszych profili w mediach społecznościowych.
Zachęcamy do śledzenia zakładki polpharma/praca
i naszych profili w mediach społecznościowych.
www.instagram.com/team_polpharma
www.linkedin/company/polpharma
Praca Specjalista UX Warszawa
PUP Warszawa
Praca Kierownik ds. Projektów Monitorowania Rynku i Opinii Klientów
Praca Warszawa
Praca Radom
Praca Płock
Praca Kierownik ds. Badań Rynku mazowieckie
POLPHARMA S.A.
Praca Kierownik ds. Marketingu (Marketing Manager)
Praca Kierownik ds. Marketingu - Marketing Manager
Pozostałe oferty pracy w firmie POLPHARMA S.A.
Data dodania: 21-09-2021
Wyświetleń: 150
Wyświetleń: 150