Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Pracownik Sekretariatu / Sekretarka
Firma: PKE Polska Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
PKE Polska Sp. z o. o. zajmuje się planowaniem i realizacją inwestycji oraz obsługą serwisową w obiektach komercyjnych, przemysłowych oraz użyteczności publicznej.
Aktualnie do Naszego oddziału poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik Sekretariatu / Sekretarka
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Wykonywanie czynności administracyjno-biurowych,
- Wsparcie pozostałych działów w bieżących sprawach,
- Drukowanie, kopiowanie i kompletowanie dokumentów,
- Dbanie o właściwy obieg dokumentacji, zarządzanie korespondencją,
- Zaopatrzenie firmy w artykuły biurowe, spożywcze i chemiczne,
- Przyjmowanie gości i obsługa spotkań.
Wymagania:
- Systematyczność, dokładność, rzetelność,
- Zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- Wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- Umowę o pracę oraz pakiet socjalny,
- Przyjazną atmosferę pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Wsparcie merytoryczne współpracowników,
- W pełni wyposażone stanowisko pracy,
- Szanse na podnoszenie kwalifikacji, dalszy rozwój i awans wewnątrz organizacji.
Pozostałe oferty pracy w firmie PKE Polska Sp. z o.o.
Data dodania: 17-09-2021
Wyświetleń: 165
Wyświetleń: 165