kandydatów
Specjalista ds. Finansowych
Firma: PEKABEX miejsce pracy: Warszawa
Pekabex od 50 lat jest największym polskim producentem elementów prefabrykowanych oraz generalnym wykonawcą. Ponad 2 tysiące naszych specjalistów zajmuje się projektowaniem, produkcją, logistyką, montażem oraz wykonawstwem i developmentem inwestycji. Produkujemy elementy wykorzystywane do realizacji w nowoczesnej technologii modułowej obiektów takich jak: hale produkcyjne, magazyny, biura, obiekty handlowe, dworce, parkingi, osiedla mieszkaniowe, mosty i tunele, w sześciu fabrykach w Poznaniu, Bielsku-Białej, Mszczonowie, dwóch w Gdańsku, a także w niemieckim Marktzeuln. Prowadzimy inwestycje budowlane w Polsce, krajach skandynawskich i Niemczech. Naszą największą wartością są ambitni, zaangażowani i lubiący swoją pracę ludzie. Działamy odpowiedzialnie i rzetelnie.
Jeśli chcesz dołączyć do naszego Zespołu, to obecnie poszukujemy do Działu Finansowego osoby na stanowisko
- Realizacja polityki związanej z zarządzaniem płynnością bieżącą i długoterminową z punktu widzenia jednostkowego oraz skonsolidowanego Grupy Kapitałowej,
- Zapewnienie wsparcia w toku realizacji bieżących zadań oraz projektów spółkom Grupy Kapitałowej,
- Udział w pozyskiwaniu finansowania zewnętrznego,
- Kompleksowa obsługa umów kredytowych oraz bieżąca współpraca z bankami,
- Zakup / sprzedaż / obsługa instrumentów finansowych, w tym instrumentów zabezpieczających ekspozycję na ryzyko walutowe i ryzyko stopy procentowej,
- Monitoring wystawianych przez spółki zabezpieczeń związanych z umowami kredytowymi,
- Przygotowywanie krótkoterminowych i długoterminowych prognoz przepływów pieniężnych,
- Raportowanie wewnętrzne, i zewnętrzne; aktualizacja zestawień związanych z finansowaniem, udział w procesie raportowania danych finansowych na GPW,
- Udział w implementacji dedykowanych rozwiązań IT,
- Tworzenie i aktualizacja instrukcji dotyczących zasad i procedur finansowych.
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: finanse, bankowość, ekonometria, statystyka, inżynieria finansowa lub pokrewne,
- Min. 5-letnie doświadczenie w jednym z wybranych obszarów: bank, treasury lub dział finansowy dużego przedsiębiorstwa,
- Doświadczenie w negocjacjach warunków umów z instytucjami finansowymi,
- Znajomość zasad funkcjonowania rynków finansowych,
- Wiedza na temat instrumentów finansowych,
- Znajomość zasad rachunkowości finansowej, standardów sprawozdawczości finansowej oraz rachunkowości zarządczej,
- Bardzo dobra znajomość produktów i usług bankowych,
- Biegła znajomość pakietu MS Office, w tym w szczególności MS Excel,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym,
- Wysoko rozwinięte zdolności analityczne,
- Umiejętności organizacyjne,
- Komunikatywność oraz umiejętność pracy zespołowej,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Samodzielność.
- Pracę w stabilnej organizacji,
- Pełen pakiet świadczeń socjalnych i benefitów (opiekę medyczną, kartę Multisport, zajęcia językowe i wiele innych).
- Pracę w profesjonalnym i przyjaznym zespole,
- Możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój przy największych inwestycjach w kraju i za granicą.
Pozostałe oferty pracy w firmie PEKABEX
Wyświetleń: 170