Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Firma: Contact Center Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru call center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej.
Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w pracy?
Zapraszamy do aplikowania na stanowisko:
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV.
Główne zadania realizowane na stanowisku:
- profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące (rozwiązywanie problemów, wsparcie techniczne, udzielanie odpowiedzi na zapytania Klienta),
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z konsumentami,
- przestrzeganie procedur oraz dążenie do realizacji planów infolinii,
- pracę w zespole i realizację wyznaczonych celów.
Poszukiwane kompetencje:
- osoby z wykształceniem średnim, przyszli studenci oraz studenci,
- rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- punktualność,
- zaangażowanie i odpowiedzialność,
- znajomość obsługi komputera,
- łatwość w posługiwaniu się pismem i mową.
Ale tak naprawdę poszukujemy CIEBIE!
Naszym pracownikom oferujemy:
- pracę w zgranym zespole z inspirującą atmosferą,
- kartę multisport,
- prywatną opiekę zdrowotną,
- eventy firmowe,
- cykl szkoleń z zakresu rozwoju osobistego.
PUP Warszawa
Praca Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Warszawa
Praca Warszawa
Contact Center Sp. z o.o.
Praca Konsultant Telefoniczny mazowieckie
Praca Radom
Praca Płock
Praca Konsultant ds. Obsługi Klienta
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta
Pozostałe oferty pracy w firmie Contact Center Sp. z o.o.
Data dodania: 14-08-2021
Wyświetleń: 183
Wyświetleń: 183