Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Office Manager
Firma: PSChem Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie numer: 5353907, z dnia 2021-08-10
PSChem sp. z o.o. jest firmą z kapitałem zagranicznym. Zajmujemy się dystrybucją produktów chemicznych w kraju i zagranicą. Naszymi klientami są producenci wykorzystujący do wytwarzania swoich produktów surowce i półprodukty chemiczne.
Office Manager
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska
- Bieżąca obsługa administracyjna biura;
- Wsparcie handlowców w codziennej pracy;
- Współpraca z kontrahentami, urzędami i zewnętrznymi usługodawcami, m.in. księgowością;
- Obsługa i ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej;
- Administrowanie umów, aneksów oraz nadzór nad archiwizacją dokumentów firmowych;
- Planowanie i kontrolowanie kosztów funkcjonowania biura;
- Zamawianie materiałów biurowych;
- Dbanie o sprawne funkcjonowanie wszystkich urządzeń;
- Współorganizowanie podróży służbowych i eventów;
- Zadania z zakresu HR we współpracy z księgowością (prowadzenie wewnętrznych grafików urlopów itp);
- Inne zadania administracyjne wynikające z codziennych potrzeb.
Wymagania
- Doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Znajomość języka angielskiego oraz rosyjskiego w stopniu komunikatywnym (B2);
- Zaangażowanie i dokładność;
- Duża samodzielność;
- Umiejętność dobrej organizacji własnej pracy, tzw. multitasking ;)
- Znajomość programu Optima Comarch będzie dużym atutem.
Oferujemy
- Umowę o pracę;
- Pracę w młodym zespole;
- Międzynarodowe środowisko pracy;
- Świetną lokalizację biura w samym centrum Warszawy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Pozostałe oferty pracy w firmie PSChem Sp. z o.o.
Junior Product Manager w firmie: PSChem Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
29-07-2021
Product Manager w firmie: PSCHEM Sp. Z O.O. miejsce pracy: Warszawa
26-07-2021
Data dodania: 10-08-2021
Wyświetleń: 164
Wyświetleń: 164