Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Pracownik ds. Klientów Kluczowych
Firma: Poczta Polska S.A. miejsce pracy: Warszawa
Jesteśmy największym pracodawcą w Polsce i narodowym operatorem Pocztowym. Zatrudniamy na umowę o pracę prawie 80 000 Pracowników. Znajdujemy się w pierwszej 50 najlepszych pracodawców!
Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Pracownik ds. Klientów Kluczowych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: BKBI/23/24/25/2021
U nas zyskasz:
- stabilne zatrudnienie oraz umowę o pracę,
- pensję zawsze na czas i premię miesięczną uzależnioną od osiąganych wyników,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
Skontaktuj się z nami, jeśli:
- posiadasz wykształcenie wyższe,
- posiadasz znajomość pakietu MS Office w szczególności programu Word, Excel, Power Point na poziomie bardzo dobrym,
- posiadasz dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- posiadasz znajomość usług pocztowych,
- posiadasz wysoką orientację biznesową i orientacją na klienta,
- posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów, dążenia do rezultatów i radzenia sobie ze stresem,
- jesteś osobą komunikatywną, kreatywną, samodzielną oraz potrafisz dobrze organizować swój czas pracy.
Na Twój dzień pracy będzie się składać:
- realizacja planów sprzedaży usług oferowanych przez Grupę Poczty Polskiej S.A. klientom umownym, nadającym przesyłki w obrocie międzynarodowym zarówno z Polski jak i do Polski,
- pozyskiwanie klientów umownych i partnerów biznesowych w obszarze ruchu międzynarodowego, w tym w zakresie transgranicznej sprzedaży internetowej,
- zarządzanie relacjami z grupą dedykowanych klientów międzynarodowych, w tym identyfikacja ich potrzeb, ofertowanie, rozwój współpracy, obsługa posprzedażowa,
- definiowanie wymaganego poziomu jakości, terminowości i ekonomiczności procesów w obrocie międzynarodowym oraz standardów kompleksowej obsługi klientów międzynarodowych,
- inicjowanie zmian w ofercie produktowej i rozwiązań biznesowych w obszarze ruchu międzynarodowego,
- wdrażanie i doskonalenie procesów zarządzania relacjami i obsługi klientów międzynarodowych,
- koordynowanie obsługi klientów międzynarodowych przez struktury, jednostki i komórki organizacyjne Spółki,
- współpraca z właściwymi strukturami, jednostkami i komórkami Spółki w zakresie sprzedaży usług dla klientów międzynarodowych,
- współpraca z Wydziałami Klientów Kluczowych i Regionami Sprzedaży w zakresie procesu wdrożenia klientów międzynarodowych i obsługi posprzedażowej,
- współpraca z Biurem Współpracy i Handlu Międzynarodowego w zakresie operacji międzynarodowych,
- bieżące monitorowanie rynku i konkurencji w zakresie usług dla klientów międzynarodowych,
- opracowywanie sprawozdań, zestawień, raportów i analiz oraz przygotowywanie prezentacji w zakresie realizowanych zadań.
Zachęcamy także do aplikowania osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, powyżej 50 lat, lub po dłuższej przerwie w pracy.
Czekamy na Twoje CV!
Wypełnienie formularza zajmie Ci tylko kilka minut.
Pozostałe oferty pracy w firmie Poczta Polska S.A.
Data dodania: 04-08-2021
Wyświetleń: 163
Wyświetleń: 163