Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Pracownik ds. Klientów Kluczowych

Firma: Poczta Polska S.A. miejsce pracy: Warszawa

Jesteśmy największym pracodawcą w Polsce i narodowym operatorem Pocztowym. Zatrudniamy na umowę o pracę prawie 80 000 Pracowników. Znajdujemy się w pierwszej 50 najlepszych pracodawców!
Poczta Polska S.A.


     poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:

Pracownik ds. Klientów Kluczowych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: BKBI/23/24/25/2021
U nas zyskasz:
  • stabilne zatrudnienie oraz umowę o pracę,
  • pensję zawsze na czas i premię miesięczną uzależnioną od osiąganych wyników,
  • trzynastą pensję i dodatek stażowy,
  • dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
  • atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
Skontaktuj się z nami, jeśli:
  • posiadasz wykształcenie wyższe,
  • posiadasz znajomość pakietu MS Office w szczególności programu Word, Excel, Power Point na poziomie bardzo dobrym,
  • posiadasz dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • posiadasz znajomość usług pocztowych,
  • posiadasz wysoką orientację biznesową i orientacją na klienta,
  • posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów, dążenia do rezultatów i radzenia sobie ze stresem,
  • jesteś osobą komunikatywną, kreatywną, samodzielną oraz potrafisz dobrze organizować swój czas pracy.
Na Twój dzień pracy będzie się składać:
  • realizacja planów sprzedaży usług oferowanych przez Grupę Poczty Polskiej S.A. klientom umownym, nadającym przesyłki w obrocie międzynarodowym zarówno z Polski jak i do Polski,
  • pozyskiwanie klientów umownych i partnerów biznesowych w obszarze ruchu międzynarodowego, w tym w zakresie transgranicznej sprzedaży internetowej,
  • zarządzanie relacjami z grupą dedykowanych klientów międzynarodowych, w tym identyfikacja ich potrzeb, ofertowanie, rozwój współpracy, obsługa posprzedażowa,
  • definiowanie wymaganego poziomu jakości, terminowości i ekonomiczności procesów w obrocie międzynarodowym oraz standardów kompleksowej obsługi klientów międzynarodowych,
  • inicjowanie zmian w ofercie produktowej i rozwiązań biznesowych w obszarze ruchu międzynarodowego,
  • wdrażanie i doskonalenie procesów zarządzania relacjami i obsługi klientów międzynarodowych,
  • koordynowanie obsługi klientów międzynarodowych przez struktury, jednostki i komórki organizacyjne Spółki,
  • współpraca z właściwymi strukturami, jednostkami i komórkami Spółki w zakresie sprzedaży usług dla klientów międzynarodowych,
  • współpraca z Wydziałami Klientów Kluczowych i Regionami Sprzedaży w zakresie procesu wdrożenia klientów międzynarodowych i obsługi posprzedażowej,
  • współpraca z Biurem Współpracy i Handlu Międzynarodowego w zakresie operacji międzynarodowych,
  • bieżące monitorowanie rynku i konkurencji w zakresie usług dla klientów międzynarodowych,
  • opracowywanie sprawozdań, zestawień, raportów i analiz oraz przygotowywanie prezentacji w zakresie realizowanych zadań.

Zachęcamy także do aplikowania osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, powyżej 50 lat, lub po dłuższej przerwie w pracy.


Czekamy na Twoje CV!
Wypełnienie formularza zajmie Ci tylko kilka minut.

 

 

Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Pocztę Polską S.A. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.


Pozostałe oferty pracy w firmie Poczta Polska S.A.
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 04-08-2021
Wyświetleń: 163