Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Starszy Specjalista IT ds. Wsparcia Użytkownika
Firma: PGE Polskie Elektrownie Jądrowe sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
Polskie Elektrownie Jądrowe sp. z o.oto spółka celowa, która odpowiada za bezpośrednie przygotowanie i realizację procesu inwestycyjnego budowy pierwszej polskiej elektrowni jądrowej. Spółka będzie realizowała wszelkie działania w sferze technicznej, technologicznej, organizacyjnej i formalno-prawnej, związane z budową pierwszej elektrowni jądrowej w Polsce.
Obecnie PEJ sp. z o.o.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Starszy Specjalista IT ds. Wsparcia Użytkownika
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: BBBiI/1/2021
Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:
- Bieżąca proaktywna identyfikacja potrzeb IT wspieranego biznesu.
- Obsługa zgłoszeń incydentów i zmian od użytkowników.
- Diagnozowanie awarii i poszukiwanie rozwiązań.
- Asysta techniczna przy wykorzystaniu przez użytkowników zasobów teleinformatycznych.
- Prezentowanie dostępnych zasobów IT w spółce, w tym opracowywanie instrukcji oraz organizacja i prowadzenie szkoleń.
- Utrzymywanie zasobów IT od strony organizacyjnej, szczególnie: zamawianie, odbiór i raportowanie.
- Zarządzanie sprzętem informatycznym oraz licencjami oprogramowania nalężącymi do Spółki w zakresie pozyskiwania, przydzielania, likwidacji itp.
- Opracowywanie dokumentacji technicznej i raportów.
- Zarządzanie dokumentacją w środowisku SharePoint.
- Opiniowanie rozwiązań IT planowanych do wdrożenia w Spółce.
- Współpraca z innymi biurami Spółki w celu realizacji powierzonych zadań.
- Reprezentowanie Spółki w kontaktach zewnętrznych adekwatnie do przypisanego zakresu obowiązków, zadań wskazanych przez bezpośredniego przełożonego, zgodnie z zakresem określonym w udzielonych pełnomocnictwach oraz zachowaniem należytej dbałość o właściwy wizerunek Spółki.
- Analizowanie funkcjonujących rozwiązań oraz planowanych działań. Bieżąca ocena skuteczności zastosowanych środków. Inicjowanie dodatkowych rozwiązań i propozycji w tym zakresie.
- Monitorowanie stopnia przestrzegania obowiązujących w Spółce zasad w obszarze IT.
Profil idealnego kandydata:
- Wykształcenie wyższe.
- Preferowany kierunek: informatyka/telekomunikacja, administracja/zarządzanie lub podobny.
- Wiedza specjalistyczna/praktyczna z zakresu informatyki oraz pracy z użytkownikiem.
- Preferowane doświadczenie zawodowe – min. 5 lat w obszarze IT, w tym min. 2 lata pracy w bezpośrednim kontakcie z użytkownikiem
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze użytkowników VIP (Zarządy, Rady Nadzorcze itp.)
- Znajomość programów IT: Systemy operacyjne z rodzin Windows, Android i iOS; pakiet biurowy Microsoft Office; Microsoft SCCM; Share Point.
- Znajomość języka angielskiego: mile widziane B2 i wyżej; minimum: umiejętność czytania dokumentacji technicznej
Ze swojej strony gwarantujemy:
- Możliwości rozwoju zawodowego
- Szansę na udział w unikalnym projekcie inwestycyjnym
- Benefity pozapłacowe
Pozostałe oferty pracy w firmie PGE Polskie Elektrownie Jądrowe sp. z o.o.
Ekspert ds. Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w firmie: PGE Polskie Elektrownie Jądrowe sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
22-07-2021
Starszy Specjalista ds. Administrowania Zasobami IT w firmie: PGE Polskie Elektrownie Jądrowe sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
22-07-2021
Ekspert IT ds. Architektury Korporacyjnej w firmie: PGE Polskie Elektrownie Jądrowe sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
22-07-2021
Data dodania: 22-07-2021
Wyświetleń: 206
Wyświetleń: 206