Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista ds. Administracyjnych
Firma: Carrefour Polska Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
Specjalista ds. Administracyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Docenimy cię za to, że:
- masz już za sobą pierwsze doświadczenie w pracy w biurze / administracji,
- masz analityczne podejście do zadań, a skrupulatność i dokładność to cechy, które Cię wyróżniają,
- lubisz współpracować z ludźmi i dobrze czujesz się w pracy zespołowej,
- potrafisz ustalać priorytety i wykonywać wiele zadań w tym samym czasie.
Twoje zadania:
- obsługujesz pocztę przychodzącą / wychodzącą,
- rejestrujesz przepływ dokumentów w systemie od współpracowników i innych działów,
- uzyskujesz podpisy na dokumentach i je archiwizujesz,
- organizujesz pracę biura - zamawiasz wizytówki, czuwasz nad zapasem artykułów biurowych,
- dokonujesz rezerwacji podróży,
- wykonujesz inne zadania powierzone przez współpracowników - w zależności od potrzeb.
Mamy dla Ciebie:
- stabilne zatrudnienie: umowę o pracę na ½ etatu,
- realną możliwość awansu oraz wsparcie merytoryczne zespołu,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem
Pozostałe oferty pracy w firmie Carrefour Polska Sp. z o.o.
Data dodania: 19-07-2021
Wyświetleń: 216
Wyświetleń: 216