Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Firma: Contact Center Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
Szukasz pracy stałej lub dodatkowej? Chcesz zdobyć doświadczenie?
Zapraszamy do Nas!
Będziesz mógł/mogła rozwinąć swoje kompetencje komunikacyjne, sprzedażowe i przede wszystkim pracować w zgranym zespole. Jeśli nie masz wcześniejszego doświadczenia zawodowego – nie martw się, z chęcią wszystkiego Cię nauczymy!
Dla Klienta z branży finansowej do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Do której zadań należeć będzie:
- profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia wychodzące – bieżące wsparcie Klienta
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem
- praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów
- utrzymywanie bieżących Klientów oraz dostosowywanie odpowiednich propozycji dla nich
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- lubisz nawiązywać relacje interpersonalne
- lubisz ludzi a kontakt z nimi sprawia Ci przyjemność
- potrafisz wykorzystać swoją kreatywność, energię i proaktywną postawę do realizacji celów
- posiadasz status studenta
W zamian oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
- możliwość elastycznego dopasowania godzin pracy – projekty realizowany pon.-pt. 8-20 oraz soboty 10-18;
- pracę w zgranym Zespole
- profesjonalne szkolenia
- dogodną lokalizację i nowoczesne biuro (West Station II, al. Jerozolimskie 142B)
- możliwość benefitów : Multisport oraz pakiet Medicover
- atrakcyjne systemy premiowe
Pozostałe oferty pracy w firmie Contact Center Sp. z o.o.
Data dodania: 14-07-2021
Wyświetleń: 209
Wyświetleń: 209