kandydatów
Loyalty Program Manager
Firma: eobuwie.pl S.A. miejsce pracy: Warszawa
eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line..
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Identyfikacją szans na rozwój strategii programu lojalnościowego i czuwaniem nad efektywnym jej wdrożeniem, z dużym naciskiem na utrzymanie wysokiego poziomu innowacyjności programu na rynku oraz jego efektów biznesowych,
- Budową zespołu zajmującego się bieżącym zarządzaniem poszczególnymi obszarami programu,
- Opracowywaniem pomysłów, tworzeniem, testowaniem i egzekucją kampanii
- lojalnościowych w kooperacji z Zespołem Komunikacji i Marketingu / Direct Marketingu, Sprzedaży,
- Dbaniem o podstawowe wskaźniki biznesowe i finansowe programu lojalnościowego (m.in.: akwizycja, liczba klientów w programie, loyalty mix w sprzedaży, issuance / redemption rates, average frequency / spend per member vs. non-member, churn / retention rates, lapsed members, customer lifetime value),
- Współpracą z wewnętrznymi interesariuszami celem optymalnego zarządzania kampaniami lojalnościowymi i rozwojem programu (sprzedaż, CRM, komunikacja, marketing, analityka)
- Współpracą z zewnętrznymi dostawcami i partnerami (np. agencje kreatywne, dostawcy technologiczni),
- Opieką nad platformą technologiczną napędzającą program lojalnościowy i budowaniem pomysłów na jej dalszy rozwój,
- Dbaniem o odpowiednią ekspozycję komunikacyjną programu w kanałach masowych jak i w kanałach bezpośrednich.
- 2-3 lat doświadczenia w zarządzaniu programem lojalnościowym w obszarze B2C (najlepiej e-commerce),
- Pasji w rozumieniu potrzeb i zachowań Klientów, budowaniu długofalowych relacji z klientami w oparciu o nowoczesne technologie,
- Znajomości zagadnień i mechanizmów z obszaru lojalności konsumenckiej i grywalizacji relacji z klientem,
- Znajomości zagadnień technologicznych związanych z obsługą programów lojalnościowych,
- Biegłości w poruszaniu się w świecie liczb i wskaźników biznesowych,
- Umiejętności negocjacji, łączenia interesów i celów biznesowych różnych interesariuszy,
- Umiejętności miękkich w aspekcie budowy i zarządzania zespołem.
- Pracę w firmie e-commerce, która zgarnia niemalże wszystkie nagrody w branży,
- Możliwość bezpośredniej obserwacji na wynikach w dużej skali, jak tworzone rozwiązania zmieniają biznes,
- Stabilne warunki zatrudnienia,
- Pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do Programu Multisport i prywatną opiekę medyczną,
- Rabaty pracownicze na produkty dostępne w eobuwie.pl, modivo.pl i CCC,
- Program poleceń dla pracowników,
- Swobodną atmosferę - mówimy do siebie 'na Ty' i nie mamy dress code'u,
- Pracę z mnóstwem ciekawych ludzi.
Pozostałe oferty pracy w firmie eobuwie.pl S.A.
Wyświetleń: 173