Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Pracownik wsparcia administracyjnego
Firma: innogy Polska Operations Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
Pracownik wsparcia administracyjnego
Miejsce pracy: Warszawa
Twój zakres obowiązków
- weryfikacja danych w systemie
- poprawa danych umożliwiających rozliczenie i zafakturowanie Klienta
- weryfikacja dokumentacji
- realizacja korekt do rozliczeń
Nasze wymagania
- umiejętność logicznego myślenia i łączenia faktów
- podstawowa znajomość w zakresie rozliczeń i fakturowania
- znajomość SAPa jest dodatkowym atutem
- umiejętność pracy na złożonych systemach rozliczeniowych lub do obsługi Klienta
- znajomość MS Office (głównie Excel)
- mile widziana znajomość rynku energetycznego
Oferujemy:
- zatrudnienie na okres minimum 6 miesięcy w oparciu o umowę
Preferowana dyspozycyjność dzienna – 8 godzin
Lokalizacja: Nieświeska 52, Warszawa
Pozostałe oferty pracy w firmie innogy Polska Operations Sp. z o.o.
Asystent Obsługi Klienta – Meeter Greeter w firmie: innogy Polska Operations Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
24-11-2021
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta - Infolinia w firmie: innogy Polska Operations Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
15-11-2021
Asystent Obsługi Klienta – Meeter Greeter w firmie: innogy Polska Operations Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
25-10-2021
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta - Infolinia w firmie: innogy Polska Operations Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
11-10-2021
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w firmie: innogy Polska Operations Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
05-10-2021
Data dodania: 07-07-2021
Wyświetleń: 206
Wyświetleń: 206