kandydatów
Brand Manager
Firma: eobuwie.pl S.A. miejsce pracy: Warszawa
eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Wdrożeniem strategii marki do zarządzania harmonogramem akcji i kampaniami marketingowymi eobuwie.pl we wszystkich miejscach kontaktu z konsumentami, w oparciu o zaprojektowane, skoordynowane i przeprowadzone badania dostosowanie komunikacji do specyfiki danego rynku, regionu,
- Zarządzaniem budżetem marketingowym marki,
- Realizacją kampanii reklamowych przy współpracy z działem mediów i produkcji reklamowej,
- Monitoringiem i raportowaniem efektywności prowadzonych działań oraz rekomendowaniem działań,
- Monitoringiem i analizą działań prowadzonych przez konkurencję,
- Współtworzeniem i rozwojem programu lojalnościowego,
- Proponowaniem inicjatyw mających na celu rozwój i wyróżnienie naszej oferty,
- Zarządzaniem kreacją marketingową we wszystkich kanałach marketingowych - zgodnie z ideą marketingu
- 360,
- Współpracą z zewnętrznymi dostawcami: agencjami, wydawcami, podwykonawcami, Klientami: markami z
- którymi tworzymy wspólny biznes oraz działami wewnętrznymi firmy.
- Doskonałej znajomości narzędzi zarządzania marką,
- Doświadczenia w prowadzeniu i analizowaniu wyników badań ilościowych i jakościowych marki: testy kopii,
- śledzenie parametrów marki,
- Doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z budowaniem i rozwijaniem marki np.: Brand Manager,
- Wysokiego poczucia estetyki z zakresie materiałów foto i video,
- Płynnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Bardzo dobrej znajomości MS Office w szczególności Excel i Power Point,
- Zainteresowaniem brandingiem, fashion (footwear & apparel) lifestyle,
- Średnio zaawansowanej znajomości z marketingu internetowego (Adwords, SEO, Social, Paid social,
- Programmatic)
- Średnio zaawansowanej znajomości Google Analytics.
- Pracę z doświadczonym zespołem osób, które tworzą i rozwijają rynek e-commerce w Polsce,
- Pracę w firmie e-commerce, która zgarnia niemalże wszystkie nagrody w branży (zapraszamy na stronę firma.eobuwie.pl),
- Możliwość bezpośredniej obserwacji na wynikach w dużej skali, jak tworzone rozwiązania zmieniają biznes,
- Stabilne warunki zatrudnienia,
- Pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do Programu Multisport i prywatną opiekę medyczną,
- Rabaty pracownicze na produkty dostępne w eobuwie.pl, modivo.pl oraz CCC,
- Program poleceń dla pracowników,
- Swobodną atmosferę - mówimy do siebie ’na Ty’ i nie mamy dress code’u.
Pozostałe oferty pracy w firmie eobuwie.pl S.A.
Wyświetleń: 168