Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Kierownik w Wydziale Organizacji ICT
Firma: PGE Polska Grupa Energetyczna S.A. miejsce pracy: Warszawa
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A., jedna z największych firm sektora elektroenergetycznego w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej
poszukuje kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Kierownik w Wydziale Organizacji ICT
Miejsce pracy: Warszawa
Do głównych zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
- Kierowanie pracą zespołu odpowiedzialne za zarządzanie portfelem usług ICT, w tym wyznaczanie celów, ocena wyników, prowadzenie komunikacji.
- Planowanie, rozwój biznesu i doskonalenie procesów w zarządzanym obszarze oraz zarządzanie wytycznymi i standardami obszaru ICT.
- Nadzorowanie portfela usług ICT i weryfikacja planów rozwojowych i utrzymaniowych usług ICT, opracowywanie standardów i nadzorowanie jakości usług ICT i budżetu.
- Bieżąca współpraca i komunikacja ze Spółkami Grupy Kapitałowej ze szczególnym uwzględnieniem Centrum Usług Wspólnych ICT.
- Prowadzenie przeglądów i propozycji aktualizacji Polityki ICT i innych obszarowych regulacji.
- Koordynacja opracowania i aktualizacji strategii ICT oraz nadzór nad jej operacjonalizacją.
- Koordynacja planowania i monitorowania budżetu ICT.
- Identyfikacja i nadzorowanie portfela projektów ICT, cykliczne przeglądy i bilansowanie portfeli, monitorowanie pojemności zasobów, realizacji celów i korzyści biznesowych.
- Zarządzanie dokumentacją i raportowanie (także bieżące) oraz wsparcie prac Komitetu Teleinformatyki.
Od kandydatów i kandydatek oczekujemy:
- Doświadczenia zawodowego w obszarze ICT ze szczególnym uwzględnieniem znajomości zasad IT Governance, modelu usługowe i zarządzania portfelowego w obszarze ICT w rozbudowanych strukturach (mile widziane będzie doświadczenie we współpracy z CUW/SSC).
- Pięcioletniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem.
- Wykształcenia wyższego – preferowane wykształcenie techniczne, zarządzanie lub pokrewne.
- Certyfikatów poświadczających znajomość metodyk zarządzania projektami/portfelami projektów.
- Znajomości narzędzi IT wykorzystywanych w bieżącej pracy (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS SharePoint).
- Praktycznej znajomości zasad i metodyk zarządzania portfelowego, ITIL, COBIT, zarządzania usługami IT, zwinnego podejścia do zarządzania obszarem ICT.
- Dobrej znajomości języka angielskiego z uwzględnieniem słownictwa technicznego.
- Analitycznego podejścia do rozwiązywanych problemów, nastawienia na kreatywne, efektywne rozwiązywanie zadań.
- Inicjatywy niezbędnej do generowania rozwiązań i podejmowania decyzji, a także umiejętności samodzielnego nadawania priorytetów i delegowania zadań z uwzględnieniem potencjału zespołu.
Ze swojej strony gwarantujemy:
- Umowę o pracę.
- Pracę w organizacji o stabilnej pozycji na rynku energetycznym.
- Bardzo duże możliwości rozwoju zawodowego.
- Atrakcyjny system wynagrodzeń uwzględniający czytelny system premiowy.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Liczne świadczenia z ZFŚS (dofinansowanie wypoczynku, dofinansowanie wakacji dla dzieci, dofinansowanie biletów do kina, teatru).
- Przyjazną atmosferę w pracy.
- 1 dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka (14 sierpnia).
Pozostałe oferty pracy w firmie PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Data dodania: 21-06-2021
Wyświetleń: 189
Wyświetleń: 189