Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista ds. jakości i monitoringu rozmów
Firma: Contact Center Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
Contact Center Sp. z o.o. lider branży sektora usług call i contact center świadczącej
profesjonalne usługi dla największych przedsiębiorstw i organizacji z całego świata,
poszukuje:
Specjalista ds. jakości i monitoringu rozmów
Miejsce pracy: Warszawa
Czym będziesz się zajmować?
- Monitoringiem rozmów telefonicznych wykonywanych przez pracowników Call Center
- Nadzorem nad jakością przeprowadzonych rozmów
- Rozwojem oraz ulepszaniem procesów weryfikacji rozmów telefonicznych
- Tworzeniem raportów jakościowych
- Dbaniem o rozwój zawodowy Konsultantów poprzez prowadzenie warsztatów jakościowych, coachingów, itp.
Czego oczekujemy?
- Wiedzy z zakresu standardów pracy w Call Center
- Status studenta (studia niestacjonarne)
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego(B2/C1)
- Znajomości pakietu MS Office na dobrym poziomie
- Umiejętności samodzielnej organizacji pracy
- Poczucia odpowiedzialności za wykonywane zadania
- Inicjatywy w działaniu
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku bądź na stanowisku Konsultanta/Telemarketera
Co oferujemy?
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie/o pracę
- Pracę od poniedziałku do piątku
- Stałe wynagrodzenie + system motywacyjny
- Pracę w zgranym zespole
- Dogodną lokalizację w samym Centrum
- Dofinansowanie do karty Multisport oraz pakietów medycznych
Pozostałe oferty pracy w firmie Contact Center Sp. z o.o.
Data dodania: 17-06-2021
Wyświetleń: 234
Wyświetleń: 234