Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Trener
Firma: Contact Center Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Jeśli jesteś osobą kreatywną, nie boisz się nowych wyzwań chcesz się rozwijać
- weź udział w rekrutacji!
Złóż swoją aplikację na stanowisko:
Trener
Miejsce pracy: Warszawa
Jako trener będziesz realizował zadania polegające na:
- Prowadzeniu szkoleń z zakresu wiedzy o produktach, technik sprzedaży i standardów obsługi klienta,
- Rozwijaniu kompetencji miękkich Doradców ds. sprzedaży,
- Projektowaniu nowych rozwiązań szkoleniowych podnoszących efektywność pracy,
- Coachingu dla pracowników call-center,
- Doskonaleniu umiejętności pracowników firmy poprzez dostarczanie szkoleń sprzedażowych/produktowych/systemowych,
- Przygotowywaniu i realizacji programów szkoleniowych zgodnie z trendami szkoleniowymi
i potrzebami odbiorców, - Dostarczaniu wsadu merytorycznego do narzędzi/rozwiązań szkoleniowych.
Aby stać się częścią naszego zespołu potrzebujesz:
- Umiejętności projektowania materiałów do pigułek szkoleniowych, symulatorów, wsadu do szkoleń,
- Doświadczenia na stanowisku trenera/ szkoleniowca z obszaru sprzedaży,
- Umiejętności prowadzenia szkoleń i warsztatów z tematyki sprzedaży i obsługi klienta,
- Umiejętności wykorzystania nowoczesnych narzędzi trenerskich,
- Kreatywności oraz umiejętności poszukiwania nowych rozwiązań,
- Komunikatywności oraz umiejętności efektywnej pracy w zespole,
- Orientacji na osiąganie stawianych celów,
- Inicjatywy i zaangażowania w działaniu,
- Samodzielności, umiejętności organizowania i planowania pracy,
- Dobrej znajomości narzędzi MS Office,
- Zaangażowania w realizowane zadania,
- Posiadać umiejętność pracy z dokumentacją zamówień publicznych,
- Elastyczności i bardzo dobrej organizacji pracy,
- Mile widziana znajomość języka angielskiego, jednak nie jest to warunek konieczny.
W zamian otrzymasz:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Stałą, gwarantowaną podstawę wynagrodzenia + system motywacyjny,
- Spotkania i niezapomniane wyjazdy integracyjne zespołowe oraz z Klientami firmy,
- Bogaty pakiet socjalny/benefity/szkolenia/karty sportowe Multisport,
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – harmonogram pracy jest ustalany indywidualnie,
- Stałą pracę w dużej, stabilnej firmie w dogodnej lokalizacji,
- Możliwość łączenia swoich pasji z życiem zawodowym poprzez udział w tematycznych projektach prowadzonych przez naszą firmę,
- Możliwość rozwoju zawodowego i doskonaleniu warsztatu trenera,
- Otwartość na indywidualne podejście do realizowanych zadań.
Praca Płock
Praca Trener wewnętrzny
Praca Trener
Praca Specjalista ds. Szkoleń Warszawa
Contact Center Sp. z o.o.
Praca Radom
Praca Trener mazowieckie
Praca Warszawa
Pozostałe oferty pracy w firmie Contact Center Sp. z o.o.
Data dodania: 13-06-2023
Wyświetleń: 134
Wyświetleń: 134