Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Trener

Firma: Contact Center Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Jeśli jesteś osobą kreatywną, nie boisz się nowych wyzwań chcesz się rozwijać
-  weź udział w rekrutacji!

Złóż swoją aplikację na stanowisko:

Trener
Miejsce pracy: Warszawa
Jako trener będziesz realizował zadania polegające na:
  • Prowadzeniu szkoleń z zakresu wiedzy o produktach, technik sprzedaży i standardów obsługi klienta,
  • Rozwijaniu kompetencji miękkich Doradców ds. sprzedaży,
  • Projektowaniu nowych rozwiązań szkoleniowych podnoszących efektywność pracy,
  • Coachingu dla pracowników call-center,
  • Doskonaleniu umiejętności  pracowników firmy poprzez dostarczanie szkoleń sprzedażowych/produktowych/systemowych,
  • Przygotowywaniu i realizacji programów szkoleniowych zgodnie z trendami szkoleniowymi
    i potrzebami odbiorców,
  • Dostarczaniu wsadu merytorycznego do narzędzi/rozwiązań szkoleniowych.
Aby stać się częścią naszego zespołu potrzebujesz:
  • Umiejętności projektowania materiałów do  pigułek szkoleniowych, symulatorów, wsadu do szkoleń,
  • Doświadczenia na stanowisku trenera/ szkoleniowca z obszaru sprzedaży,
  • Umiejętności prowadzenia szkoleń i warsztatów z tematyki sprzedaży i obsługi klienta,
  • Umiejętności wykorzystania nowoczesnych narzędzi trenerskich,
  • Kreatywności oraz umiejętności poszukiwania nowych rozwiązań,
  • Komunikatywności oraz umiejętności efektywnej pracy w zespole,
  • Orientacji na osiąganie stawianych celów,
  • Inicjatywy i zaangażowania w działaniu,
  • Samodzielności, umiejętności organizowania i planowania pracy,
  • Dobrej znajomości narzędzi MS Office,
  • Zaangażowania w realizowane zadania,
  • Posiadać umiejętność pracy z dokumentacją zamówień publicznych,
  • Elastyczności i bardzo dobrej organizacji pracy,
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego, jednak nie jest to warunek konieczny.
W zamian otrzymasz:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Stałą, gwarantowaną  podstawę wynagrodzenia + system motywacyjny,
  • Spotkania i niezapomniane wyjazdy integracyjne zespołowe oraz z Klientami firmy,
  • Bogaty pakiet socjalny/benefity/szkolenia/karty sportowe Multisport,
  • Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – harmonogram pracy  jest ustalany indywidualnie,
  • Stałą pracę w dużej, stabilnej firmie w dogodnej lokalizacji,
  • Możliwość łączenia swoich pasji z życiem zawodowym poprzez udział w tematycznych projektach prowadzonych przez naszą firmę,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i doskonaleniu warsztatu trenera,
  • Otwartość na indywidualne podejście do realizowanych zadań.


Pozostałe oferty pracy w firmie Contact Center Sp. z o.o.
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 13-06-2023
Wyświetleń: 123