Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Firma: Contact Center Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa
Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru call center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej.
Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w pracy?
Zapraszamy do aplikowania na stanowisko:
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV.
Główne zadania realizowane na stanowisku:
Główne zadania realizowane na stanowisku:
- Kompleksowo wspieramy klientów (bankomaty jeśli coś się zepsuje),
- Przyjmowanie reklamacji, pomoc merytoryczna,
- Kompleksowa obsługa techniczna w zakresie spraw technicznych.
Poszukiwane kompetencje:
- osoby z wykształceniem średnim, przyszli studenci oraz studenci,
- znajomość języka angielskiego – infolinia polsko - angielska
- rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- punktualność,
- zaangażowanie i odpowiedzialność,
- znajomość obsługi komputera,
- łatwość w posługiwaniu się pismem i mową.
Ale tak naprawdę poszukujemy CIEBIE!
Naszym pracownikom oferujemy:
- pracę w zgranym zespole z inspirującą atmosferą,
- kartę multisport,
- prywatną opiekę zdrowotną,
- kursy językowe,
- eventy firmowe,
- cykl szkoleń z zakresu rozwoju osobistego.
Praca Konsultant ds. Obsługi Klienta
Praca Warszawa
Praca Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta mazowieckie
Praca Pracownik Działu Obsługi Klienta
Praca Radom
Praca Doradca Klienta Warszawa
Praca Płock
Contact Center Sp. z o.o.
Pozostałe oferty pracy w firmie Contact Center Sp. z o.o.
Data dodania: 17-05-2023
Wyświetleń: 103
Wyświetleń: 103