Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Konsultant ds. Obsługi Klienta

Firma: Contact Center Sp. z o.o. miejsce pracy: Warszawa

Jesteśmy organizacją specjalizującą się w projektowaniu, budowie i obsłudze innowacyjnych rozwiązań z obszaru call center. Swą działalność rozpoczęliśmy w 1999 roku. Oferujemy profesjonalne usługi z dziedziny sprzedaży i obsługi klienta masowego. Usługi te realizowane są wszystkimi kanałami komunikacji pośredniej.
 
Chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w pracy?
 
Zapraszamy do aplikowania na stanowisko:

Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV.
 
Główne zadania realizowane na stanowisku:
  • Kompleksowo wspieramy klientów (bankomaty jeśli coś się zepsuje),
  • Przyjmowanie reklamacji, pomoc merytoryczna,
  • Kompleksowa obsługa techniczna w zakresie spraw technicznych.
Poszukiwane kompetencje:
  • osoby z wykształceniem średnim, przyszli studenci oraz studenci,
  • znajomość języka angielskiego – infolinia polsko - angielska
  • rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • punktualność,
  • zaangażowanie i odpowiedzialność,
  • znajomość obsługi komputera,
  • łatwość w posługiwaniu się pismem i mową.

Ale tak naprawdę poszukujemy CIEBIE!

 

Naszym pracownikom oferujemy:
  • pracę w zgranym zespole z inspirującą atmosferą,
  • kartę multisport,
  • prywatną opiekę zdrowotną,
  • kursy językowe,
  • eventy firmowe,
  • cykl szkoleń z zakresu rozwoju osobistego.


Pozostałe oferty pracy w firmie Contact Center Sp. z o.o.
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 17-05-2023
Wyświetleń: 103