Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Inspektor
Firma: Komenda Stołeczna Policji w Warszawie miejsce pracy: Piaseczno
Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Piaseczno
Ogłoszenie o naborze Nr 120680
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa,
- Praca przy monitorze ekranowym co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy,
- Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Komendy Stołecznej Policji: https://ksp.policja.gov.pl/wdz/deklaracja-dostepnosci/101450,Deklaracja-Dostepnosci.html
Zakres zadań
- Przyjmuje, ewidencjonuje, przechowuje, wydaje i wysyła dokumenty jawne oraz prowadzi urządzenia ewidencyjne dla tych dokumentów,
- Przyjmuje akta spraw ostatecznie załatwionych oraz rozlicza je w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych,
- Uczestniczy w ewidencjonowaniu i klasyfikowaniu publikacji znajdujących się w bibliotece Komendy Stołecznej Policji oraz udostępnia je zainteresowanym policjantom i pracownikom,
- Potwierdza rozliczenie pozycji „biblioteka KSP" na kartach obiegowych policjantów i pracowników jednostek i komórek organizacyjnych Komendy Stołecznej Policji w przypadku ustania stosunku służbowego/pracy, przeniesienia lub delegowania,
- Uzupełnia elektroniczny spis publikacji znajdujących się w bibliotece Komendy Stołecznej Policji,
- Zapoznaje policjantów i pracowników z aktami prawnymi, przepisami wewnętrznymi i dokumentami zgodnie z dekretacją kierownictwa wydziału,
- Prowadzi ewidencję kluczy do pomieszczeń służbowych wydziału, wydaje klucze policjantom i pracownikom oraz potwierdza ich zwrot po zakończeniu dnia służby/pracy,
- Rozlicza policjantów i pracowników wydziału z posiadanych przez z nich dokumentów jawnych w przypadku ustania stosunku służbowego /pracy, przeniesienia lub delegowania oraz uczestniczy w pracach komisji inwentaryzacji dokumentów jawnych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego : co najmniej 1 roku w pracy biurowej
- Znajomość: aktów wykonawczych do ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w sprawie: -instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, - jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji; aktu wykonawczego do ustawy o bibliotekach w sprawie sposobu ewidencji materiałów bibliotecznych
- Umiejętności: obsługi komputera (pakiet MS Office), organizacji pracy własnej, dokładność, systematyczność
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Komunikatywność
Praca Inspektor w Administracji Publicznej Piaseczno
Praca Legionowo
Praca mazowieckie
Praca Ostrołęka
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Piaseczno
Praca Inspektor
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Data dodania: 12-05-2023
Wyświetleń: 75
Wyświetleń: 75