Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Starszy specjalista
Firma: Komenda Stołeczna Policji w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 117369
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa ,
Praca przy monitorze ekranowy co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, - Praca przy oświetleniu mieszanym,
- Zagrożenie związanie z przemieszczaniem sie ludzi,
- Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Komendy Stołecznej Policji: http://bip.ksp.policja.gov.pl/ksp/deklaracja-dostepnosci/34824,Deklaracja-dostepnosci.html
Zakres zadań
- Opracowuje dokumentację stanowiącą podstawę wdrożenia kontroli z zakresu zagadnień finansowo-gospodarczych obejmującą: program kontroli, analizę przedkontrolną, upoważnienia do kontroli, oświadczenia,
- Przeprowadza lub uczestniczy w kontrolach z zakresu zagadnień finansowo-gospodarczych,
- Prowadzi postępowania w sprawach skarg i wniosków z zakresu zagadnień finansowo-gospodarczych, sporządza sprawozdania z przeprowadzonych postępowań, opracowuje projekty odpowiedzi,
- Opracowuje dokumentację z kontroli obejmującą w szczególności: projekty wystąpień pokontrolnych, wystąpienia pokontrolne, sprawozdania z kontroli, informacje o wynikach kontroli,
- Monitoruje realizację wniosków i zaleceń pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli oraz sporządza informacje dotyczące oceny ich realizacji,
- Prowadzi ustalenia w sprawach z zakresu zagadnień finansowo-gospodarczych wymagających wyjaśnienia lub wynikających z potrzeby pilnego zbadania określonych zjawisk lub zdarzeń oraz sporządza informacje z ustaleń
- Monitoruje realizację wniosków pokontrolnych, wynikających z kontroli przeprowadzonych przez uprawnione podmioty zewnętrzne,
- Sporządza projekty pism okólnych informujących o ujawnionych nieprawidłowościach z zakresu zagadnień finansowo- gospodarczych,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego : co najmniej 2 lata w prowadzeniu zagadnień finansowo-księgowych lub w przeprowadzaniu kontroli w jednostkach sektora finansów publicznych
- Bardzo dobra znajomość ustaw: o kontroli w administracji rządowej, o finansach publicznych, o rachunkowości, prawo zamówień publicznych, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, kodeks postępowania administracyjnego (w zakresie działu I "Przepisy ogólne" i działu VIII " Skargi i wnioski"),
- Umiejętności: organizacji pracy własnej, pracy w zespole, analizy i syntezy informacji, formułowania ocen, zaleceń i wniosków, stosowania przepisów prawa w praktyce, obsługi komputera w zakresie pakietu MS OFFICE,
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "TAJNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Ukończony kurs z zakresu kontroli w administracji publicznej,
- Znajomość ustaw: o Policji, o służbie cywilnej, o pracownikach urzędów państwowych
Praca Radom
Praca mazowieckie
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca Płock
Praca Starszy specjalista
Praca Warszawa
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Stołeczna Policji w Warszawie
Data dodania: 12-03-2023
Wyświetleń: 84
Wyświetleń: 84