kandydatów
Inspektor
Firma: Kuratorium Oświaty w Warszawie miejsce pracy: Warszawa
Kurator Oświaty poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Do budynku Kuratorium przy Alejach Jerozolimskich 32 w Warszawie prowadzi jedno wejście znajdujące się w bramie. Wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy Urzędu. Budynek wielokondygnacyjny. Dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich dostępny jest tylko korytarz na parterze (możliwość skorzystania z platformy przyschodowej). W budynku znajduje się winda nieprzystosowana dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Toaleta dla interesantów znajduje się na 1 piętrze budynku. Toaleta jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych. Przy wejściu, po lewej stronie, na szybie drzwi umieszczona jest naklejka z nazwą instytucji, napisana w alfabecie Braille'a. Po prawej stronie znajduje się przycisk dzwonka przeznaczonego dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Do korytarza na parterze prowadzą schody, które można pokonać za pomocą platformy przyschodowej. Posiada ona wymiary 1 m x 1,15 m i nie jest zautomatyzowana – wymaga pomocy drugiej osoby. W budynku nie ma pętli indukcyjnych. Przed wejściem do sekretariatów Kuratorów i Dyrektorów wydziałów umieszczone są tabliczki informacyjne w alfabecie Braille'a. Ze względu na lokalizację siedziby Kuratorium Oświaty w Warszawie (ścisłe centrum), Urząd nie posiada parkingu ogólnodostępnego. Istnieje możliwość obsługi osób słabosłyszących/niesłyszących w języku migowym, po uprzednim powiadomieniu i umówieniu wizyty interesanta. Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej Kuratorium. Praca wymaga przemieszczania się między kondygnacjami budynku. Praca w archiwum zakładowym przy ul. Ogrodowej 8 w Warszawie. Praca w pomieszczeniach biurowych wieloosobowych, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.
Zakres zadań
- przejmuje dokumentację z komórek organizacyjnych Kuratorium Oświaty oraz dokumentację przebiegu nauczania ze zlikwidowanych szkół i placówek oświatowych,
- udziela konsultacji pracownikom Kuratorium Oświaty oraz dyrektorom zlikwidowanych szkół i placówek oświatowych w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego
- prowadzi ewidencję archiwum zakładowego, w tym ewidencję elektroniczną,
- prowadzi kwerendy archiwalne i udostępnia dokumentację przechowywaną w archiwum,
- inicjuje brakowanie dokumentacji niearchiwalnej oraz uczestniczy w jej wartościowaniu, ocenie i komisyjnym zniszczeniu,
- samodzielne opracowuje dokumentację kat. A do przekazania do Archiwum Państwowego,
- inicjuje przekazania do Archiwum Państwowego,
- udziela informacji klientom i prowadzi bieżące sprawy związane z realizacją zadań Zespołu ds. Archiwum,
- archiwizuje dokumentację elektroniczną.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- kurs kancelaryjno - archiwalny
- znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach z dnia 14 lipca 1983 r
- biegła znajomość obsługi komputera, Internetu, znajomość oprogramowań biurowych typu Microsoft Office,
- umiejętność posługiwania się urządzeniami biurowymi (fax, kopiarka, skaner, drukarka),
- doświadczenie pracy na podobnym stanowisku.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją,
- wysoka kultura osobista,
- samodzielność i dobra organizacja pracy,
- solidność, dokładność, dociekliwość,
- terminowość, umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia.
Pozostałe oferty pracy w firmie Kuratorium Oświaty w Warszawie
Wyświetleń: 83