kandydatów
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Sokołowie Podlaskim miejsce pracy: Sokołów Podlaski
- realizacja celów rekrutacyjnych, - przygotowywanie oraz wdrażanie strategii rekrutacyjnej w oparciu o analizy i trendy rynkowe, - wdrażanie skutecznych rozwiązań w zakresie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów oraz narzędzi rekrutacyjnych, - przygotowywanie rekomendacji w kontekście planów rozwojowych firmy oraz zmian rynkowych, - optymalizacja procedur i procesów związanych z rekrutacją, - monitorowanie kluczowych wskaźników działu oraz systematyczne raportowanie wyników rekrutacji, - tworzenie planu i strategii rekrutacji poprzez analizowanie aktualnych potrzeb i oczekiwań firmy, - określanie reguł związanych z procedurami rekrutacyjnymi, - przygotowywanie i publikacja ofert pracy (np. w Internecie i w prasie itp.), - analizaCV kandydatów
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: podstawowe
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: pracowitość, uprzejmość, zaradność, komunikatywność
Uprawnienia: Umiejętność nawiązywania kontaktów
Uprawnienia: Rekruter
Wymagania inne:
[Umiejętność 2] : inicjatywa [Umiejętność 1] : umiejętność motywowania innych
Miejsce pracy:
Sokołów Podlaski
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 3 720 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sokołowie Podlaskim
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Sokołowie Podlaskim
Wyświetleń: 92